• Anonym

Vill prova va med en tjej, relations mässigt. Men har pojkvän.

Har pojkvän och är nyfiken på tjejer aldrig haft tillfälle att ha mys med en tjej vill prova och se om jag är bisexuell men hur hitta en tjej som vill ha mig även om jag har pojkvän? Är du en nyfiken tjej som vill prova hör gärna av dig! Enbart seriösa. Kram!

• Svar på tråden Vill prova va med en tjej, relations mässigt. Men har pojkvän.
  • kellikopter

Men va? Varför skulle man göra det?
    Det är ju som att säga "jag är i ett förhållande men måste testa om jag är kär i någon annan".

Eller din pojkvän är med på detta eller?

• Anonym

åh men gud finns la flera sätt å leva på flera sätt nu för tiden , el hur å jaaa han vet om det,

• Anonym

Relations mässigt kan ju nog va svårt när du redan har kille. Det finns knappast någon som vill gå in i en relation med en upptagen person som bara vill prova och se, det vill man inte satsa sina känslor på.

• glad i livet

Det finns många tjejer som leker med andra tjejer då och då trots pojkvänner. Man kan ha olika sorter av öppna förhållanden. Var i Sverige bor du ts? Är ju lättare att träffa andra likasinnade om man bor i en större stad.

• Nelia68

Gå in på en gay-klubb och ragga ett one-night-stand. Eller sök på en dejtingsajt.

Gör på samma sätt som om du skulle ragga en kille...

• Anonym

jag är ingen fjortis, och jag vill inte bara leka med en tjej vill ha ett förhållande med en tjej även om jag har pojkvän, som sagt som glad i livet skrev man kan leva på många olika sätt nu för tiden.

• glad i livet

Har du pratat igenom det med din pojkvän? Om så är det ju bara att vara ärlig. Söka bland.människor som har högt i tak och inte ser något konstigt i att vara flickvän nr 2.

• Anonym

Det är mycket du verkar vilja ha , kom ihåg bara att det du kräver av andra bör du oxå tolerera av andra.
    Dvs om din kille vill prova på att bli kär i någon annan , kommer du ställa upp på det ?

• Anonym (Monday)
    kellikopter skrev 2011-11-13 09:22:01 följande:
    men Gud, lycka till fjortis.
    Men oj vilken mogen kommentar från en som jag antar inte ser sig själv som en fjortis...*host*
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-11-15 09:03:15 följande:
    Det är mycket du verkar vilja ha , kom ihåg bara att det du kräver av andra bör du oxå tolerera av andra.
    Dvs om din kille vill prova på att bli kär i någon annan , kommer du ställa upp på det ?
    Exakt! Så länge din kille också får vara med en annan tjej så är ju allt frid och fröjd. (Att ställa krav som att visst, han får vara med en annan kille... det är inte ok eftersom alla vet att få killar tänder på andra killar. Han måste ju få vara med någon han tänder på, sen spelar ju inte könet ngn roll)
  • glad i livet
    Anonym skrev 2011-11-15 09:03:15 följande:
    Det behöver inte alls vara så, huvudsaken är att man diskuterar igenom med sin partner vad som är ok och inte ok. Antingen så är det ok eller inte.  Det kan mycket väl vara så att ts kille inte har något emot att hon skaffar en flickvän, eller så vill de ha gemensam flickvän..eller båda ha varsin flickvän..eller så tycker han inte alls att det är ok.

Oavsett vad så ska man respektera andras viljor och kan man inte det så får man fundera på vad som är viktigast för en.
    Var och en är ansvarig för att tala om för den andre vad man kan tänka sig och inte. Man är även ansvarig för att tydligt säga, nej, det ställer jag inte upp på.

Så prata igenom saken och se hur ni ställer er till saken och vad som kan fungera.

TS Lycka till!
  • Fiyalia

Är inte en känslomässig relation något som växer fram? Någonstans får man ju börja i den andra änden...
    Är alla parter öppna tror jag inte det ska vara så svårt att hitta någon, men att annonsera efter någons "känslor" är nog inte att rekommendera...
    Jag skulle som tjej till exempel kunna ha "tillfälligt sex" med en tjej, men skulle aldrig någonsin våga det med en man. Men jag skulle aldrig höra av mig till en tjej som bad mig förälska sig i henne.... förstår du hur jag menar? :)

• Anonym

1: Min kille har sagt Ja till att jag får vara med vare sig det är en tjej eller kille.
    2: Han har inga problem med detta då han accepterat läget.
    3: Vi pratar om det ofta.
    4: Han vill inte ha någon annan flickvän, han vill ha mig.
    5: Skulle han velat ha någon annan tjej så hade han istället gjort slut vilket han inte har gjort.
    Han accepterar min längtan och mina funderingar som än så länge enbart är funderingar och tankar. 
    Jag annonserar inte om känslor  , annonserar att finna ett förhållande som är seriöst, och måste ju givetvis finnas
    andra tjejer än mig som har pojkvän eller sambo som även vill finna en flickvän. För mig handlar livet inte enbart om sex.Mvh 

• Anonym
    Anonym skrev 2011-11-17 16:33:03 följande:
    1: Min kille har sagt Ja till att jag får vara med vare sig det är en tjej eller kille.
    2: Han har inga problem med detta då han accepterat läget.
    3: Vi pratar om det ofta.
    4: Han vill inte ha någon annan flickvän, han vill ha mig.
    5: Skulle han velat ha någon annan tjej så hade han istället gjort slut vilket han inte har gjort.
    Han accepterar min längtan och mina funderingar som än så länge enbart är funderingar och tankar. 
    Jag annonserar inte om känslor  , annonserar att finna ett förhållande som är seriöst, och måste ju givetvis finnas
    andra tjejer än mig som har pojkvän eller sambo som även vill finna en flickvän. För mig handlar livet inte enbart om sex.Mvh 
    Jag tycker det är lustigt att du själv inte inser det konstiga i att du "får" ha en relation med en annan människa men att din kille inte får det. (Enligt dig vill han inte det, men man läser mellan raderna att han heller inte får).
  • Anonym

Det finns människor som är poly amorösa  och dom som inte är det han är det inte jag är det, hur enkelt som helst.Och nej han tycker inte att det är något konstigt.Monogama kan leva med polyamorösa eller vad man nu vill ha det för etikett.

• Anonym (bekantingen)

Hej Ts,

jag tror att det lättaste är att annonsera på ett forum för polyamorösa om du är ute efter en seriös relation. Jag tror att ett heter polyheart.se. Vet inte om det är bra, några kompisar hängde där förut iallafall. I samband med Stockholm Pride brukar det vara utflykter och andra IRL-möten för polysar, men det är ju ett tag dit! Tyvärr så måste du nog beväpna dig med en del tålamod, de polygamas andel av befolkningen är ju (än så länge?) väldigt liten. Det kan vara lite svårt att hitta någon som matchar både i värderingar och i ålder/intressen etc. Lycka till!

• Anonym (sådär)
    Anonym skrev 2011-11-18 18:55:44 följande:

Det finns människor som är poly amorösa  och dom som inte är det han är det inte jag är det, hur enkelt som helst.Och nej han tycker inte att det är något konstigt.Monogama kan leva med polyamorösa eller vad man nu vill ha det för etikett.

Hem va? 

Monogami innebär att man INTE får knulla med någon annan än sin partner vilket man får i öppna förhållanden. Dessa två är varandras motpoler och totalt inkompatibla med varandra. Hur menar du att monogama kan leva med pollyamorösa?
Svar på tråden Vill prova va med en tjej, relations mässigt. Men har pojkvän.