• bögfamiljen

utvisa 16 åring som varit här i 7 år

Har inga släktingar eller pratar språket i Azerbedjan där han kommer ifrån. Hans mamma försvann då de kom hit till sverige när han var 9 år gammal.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-11 22:50
    skulle vara rätt intressant att få kommentarer från de som tycker han skall utvisas. Vad är grunden till ni tycker att han skall utvisas?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden utvisa 16 åring som varit här i 7 år
  • Queenie70

Tyvärr så förekommer ju detta hela tiden. Få av dessa fall som når press eller allmänhet. Givetvis ska barnet få stanna.

• bögfamiljen
    Queenie70 skrev 2011-11-11 22:20:04 följande:
    Tyvärr så förekommer ju detta hela tiden. Få av dessa fall som når press eller allmänhet. Givetvis ska barnet få stanna.
    ja det är helt sjukt.. kul att vi har en gemensam åsikt i något iaf *blink*
  • Queenie70
    bögfamiljen skrev 2011-11-11 22:23:13 följande:
    ja det är helt sjukt.. kul att vi har en gemensam åsikt i något iaf *blink*
    Ja undrens tid är ej förbi.
  • far

Efter som du inte ställer någon fråga i TS; Vad har du själv för tanker??

• bögfamiljen
    far skrev 2011-11-11 22:27:46 följande:
    Efter som du inte ställer någon fråga i TS; Vad har du själv för tanker??
    det var väl lite meningen att jag inte skulle ge någon egen åsikt för det har väl ingen betydelse hur du ser på det. Fast läser man min kommentar till queenie så tror jag man kan fatta min åsikt.
  • far
    bögfamiljen skrev 2011-11-11 22:31:02 följande:
    det var väl lite meningen att jag inte skulle ge någon egen åsikt för det har väl ingen betydelse hur du ser på det. Fast läser man min kommentar till queenie så tror jag man kan fatta min åsikt.
    Okay, "I see", Var inte uppdaterat....Men, detta är ju "migrationsverket i ett nötskal....
  • bögfamiljen
    Queenie70 skrev 2011-11-11 22:24:39 följande:
    Ja undrens tid är ej förbi.
    absolut inte, fast ärligt så måste jag väl säga att vi har rätt liknande åsikter i det mesta förutom just hur vi ser till våra barns bästa.
  • Litet My

Självklart skall han få stanna.

Svar på tråden utvisa 16 åring som varit här i 7 år