• Ellenvillhabebis

förvirrrad

Kan man gå efter ÄL kalender när man äter pergotime? När jag gör efter den stämmer det inte alls. Jag tror på ÄL nu, mkt flytnungar precis Som äggvita, ont i magen & svullen. Men enligt kalendern för en vecka sen? Sist hade jag på dag 15. Men om kalendern stämmer går vi missat ÄL helt o hållet.

• Svar på tråden förvirrrad
  • Hjärtefröjd

Med Pergo har jag fått ÄL så tidigt som dag 11 och så sent som dag 20, så någon ÄL-kalender funkar inte för mig. Jag kör med ÄL-stickor och gör ultraljud istället.

• Ellenvillhabebis

Dumt av mig och inte köra ÄL sticka got göra det nästa gång. Men sist fick kr mens exakt 14 dagar efter Det jag trodde va ÄL så det måste ju stämma. Jag har ju räknat med ÄL 13-15 dagar efter första pillerdag, men det ska va efter första mens dag va?

• Ellenvillhabebis

Då har jag räknat fel 2 kurer. Dåliga med o sexa förutom när vi trott att jag har ÄL oxå. Men lämnande räkna med att man hade ÄL 14 dagar innan mensen? För isf har jag räknat rätt förra månaden.

• Ellenvillhabebis

Men som sagt det känns som ÄL nu, har nån ägglossning när man har äggliknande flytningar eller har man dom dagarna innan äl?

Svar på tråden förvirrrad