Hjälp! Infektionsprover för man i Göteborg?
Hej! Tips var man kan få infektionsprover tagna med högkostnadsskydd för mannen tages tacksamt emot. Klinik i Göteborg behövs. Och bråttom är det... /Dustpuppy
Hej! Tips var man kan få infektionsprover tagna med högkostnadsskydd för mannen tages tacksamt emot. Klinik i Göteborg behövs. Och bråttom är det... /Dustpuppy
Vi har fått tid på en klinik i Finland 25/11 och insåg att makens prover är för gamla. /Dustpuppy
Nu sitter jag äntligen vid en dator och inte på en eländig mobiltelefon:
Vi behöver alltså få tag i en läkare i Göteborg som tar prover inom den allmänna sjukförsäkringen. Många läkare har inte koll och hänvisar till privatkliniker och vågar inte hjälpa till, men det är fullt lagligt.
Vi har preliminärbokat en tid på Fertinova i Helsingfors och de ville ha makens infektionsprover, som HIV och sådant. Tiden är 25/11 och för att hinna få provsvar i tid så måste proverna tas t ex imorgon.
Jag vet att vi kan få hjälp av Carlanderska, men det är ohyggligt dyrt för något som bara behöver kosta 100 kr.
Har ni tips om en läkare/klinik i Göteborg som har koll och inte velar, så tar jag tacksamt emot det, antingen i tråden eller direkt i inboxen.
/Dustpuppy