Hickstead
Vila i frid Hickstead!
Väldigt tragiskt...
Vila i frid Hickstead!
Väldigt tragiskt...
Denna händelse har fått mig att vara i chock sedan nyheten! Så oerhört tragiskt :(
Alla vi hästmänniskor har nog en klump i hjärtat en dag som denna.
Det gör ont att förlora en vän! En tanke går till Eric Lamaze.
Ja usch vad hemskt det var att se . Men han dog nog när han var som lyckligast , fick hoppa . Tänker på hans ryttare och skötare som stog han nära . Hoppas han får springa och må bra på de gröna ängarna nu ( och även hoppa några hinder ) .
Ja det är väl en tröst, att han var nog glad det sista. Jag fickte det var fint med den tysta minuten oxå.
Som tur är, så är ju detta en väldigt ovanlig händelse inne på arenan.
Stackars Eric och alla som sörjer Hickstead.
Jag blev alldeles skakig och kallsvettig och fick tårar i ögonen när det hände. Duktiga Hickstead! Han var den bäste!
Men han har det nog bra på de gröna ängarna nu. Men man lider med Eric Lamaze och de andra omkring honom.
RIP fina Hickstead!
Ja det var läskigt det där vilken chock det måtte varit. Hoppas det gick så smärtfritt som möjligt för Hickstead. Men maktlösheten och chocken för ERic kan ju inte vara lätt. Fy tusan
Det måste vara fruktansvärt att se sin vän dö så utan att man kan göra något
Världen har blivit en stjärna fattigare :(
Är inte lätt att stå bredvid och inte kunna göra ett smack men Eric har ju varit med ett bra tag nu och när den värsta chocken har lagt sig så kan han nog ändå se det som att även om det var dramatiskt så hann han aldrig lida och han dog när han gjorde det han var bäst på och tyckte var roligt.