Är jag för ung för Familjeliv.se?
Hejsan allihopa
Jag är en tjej som är 13 år och har precis blivit medlem här på familjeliv. Tycker ni det är för ungt? Jag har redan varit här och läst under en tid innan jag blev medlem.
Hejsan allihopa
Jag är en tjej som är 13 år och har precis blivit medlem här på familjeliv. Tycker ni det är för ungt? Jag har redan varit här och läst under en tid innan jag blev medlem.
Nej varför skulle du va det? Du har väl hittat någonting som är roligt att läsa här, haha.
Välkommen!
Jag lider av dubbelmoral här.. själv skulle jag ha älskat sajten som 13 åring, men vill inte ha mina egna ungar läsandes här.. Haha!
13 år är en ålder där man långsamt börjat sin resa till vuxenlivet (iom att man blir tonåring) och mycket med vuxenlivet kan säkert te sig väldigt spännande. Dock har man ingen möjlighet att förstå allt som skrivs här, då man inte är vuxen eller haft möjlighet att själv skaffa sig erfarenheter och förståelse. Tycker nog allmänt att du ska försöka hålla dig till de mer åldersanpassade ämnena samt ev andra sajter och forum där tonåringar håller till.
Det är heller ingen hit att försöka bli vixen i förtid, njut av din ungdom ochta en sak i taget.
Nej jag tycker inte det, min dotter blev precis medelm också. Hon är precis fyllda 13 hon med =)
ha det skoj
Kram
Bara du inte börjar prata om att du planerar barn och har känt dig redo i flera år så är det lugnt.
Jag är 12 år och är medlem det är intressant att se vad föräldrarna tycker på den här sajten.