Embryodonation
Hej alla som, precis som jag, längtar efter en liten teling och inte är rädda för att använda sig av okonventionella metoder!
Tänker mig att jag vänt mig till rätt Forum, men säg gärna till annars...
Jag och min man har redan barn, men vill ha ett gemensamt och jag är för gammal för att det ska gå den naturliga vägen (45 år). Vi har just nu, p.g.a. att min man studerar och vi har stort villalån, tillfälligt "dålig" ekonomi och söker därför det billigaste alternativet (p.g.a. min ålder kan vi inte vänta 2-3 år, på bättre tider), som verkar vara embryodonation, så nu undrar jag om någon kan rekommendera en billig klinik? Lyckas inte själv hitta någon (tycker det är svårmanövrerat på nätet, när man söker embryo donation...).
För alla som har moraliska invändningar mot att vi inte har mycket pengar just nu, vill jag bara säga att vi har råd att försörja en liten bebis genom egna inkomster, så den biten är intet problem... Det är kostnaden för att "bli med bebis" som vi vill få ner, däremot...
Skulle bli jätteglad och tacksam om någon kunde svara, för jag verkligen längtar efter att föda ett till barn och saknar småbarnstiden och möjligheten att få följa med en till liten parvel - som utvecklas och så småningom är, som min goa son, lätt finnig och härligt valpig, snart redo för gymnasiet... Finns inget roligare än att vara mamma!
Kram, Marika