tips på bra novellsidor på nätet
Jag är ensam hemma och lite sugen läsa snusk.
Har ni några bra tips?
Jag är ensam hemma och lite sugen läsa snusk.
Har ni några bra tips?
Jag läser mest i bok form, och har köpt en del erotisk litteratur och sexnoveller på www.boktema.se De har många riktigt heta sexnoveller och en del andra "matchande" saker. Boken Sex noveller är ett tips. Köpte tom en present till en killkompis, sex recept för en man hette den. ;)
Jag har skrivit några noveller som är publicerade under sexnovell.se och bubblan.nu. Det var tänkt att det skulle bli många fler, men tiden tryter
De är publicerade under namnet "tomteverkstan"
Jag är mest nöjd med en 12 sidor lång novell som framför allt handlar queer.
Dionysos: Kul att du skriver eget! Läser du erotiska böcker för att få inspiration eller är det självupplevda storys ;)
Ps. Har du läst Alfred de Mussets Gamiani? En kort beskrivning:
Den manshatande, lesbiska grevinnan Gamiani som förför den unga Fanny, varpå ynglingen Alcide blandar sig i leken. Det erotiska triangeldramat blandas med pikanta anekdoter ur aktorernas liv som inkluderar nunnor och åsnor.
Den sexuella extasen ångar fran varje sida i denna klassiker. Men här regerar också ett suveränt språk som skildrar en besatthet av njutning som leder ända in i doden. Den demoniska grevinnan Gamiani hör till den erotiska litteraturens allra märkligaste och starkaste gestalter.
(Gamiani har jag köpt på www.boktema.se)
Jag får ta och titta in på sidorna ni tipsar om. Tack.
Har just läst sex i Linköping, rekomenderas
Ett annat tips är Brunst finns på www.boktema.se