• PVeraB

tips på bra novellsidor på nätet

Jag är ensam hemma och lite sugen läsa snusk.

Har ni några bra tips?

• Svar på tråden tips på bra novellsidor på nätet
  • AnnaSvensson

Jag läser mest i bok form, och har köpt en del erotisk litteratur och sexnoveller på www.boktema.se De har många riktigt heta sexnoveller och en del andra "matchande" saker. Boken Sex noveller är ett tips. Köpte tom en present till en killkompis, sex recept för en man hette den. ;)

• Dionysos

Jag har skrivit några noveller som är publicerade under sexnovell.se och bubblan.nu. Det var tänkt att det skulle bli många fler, men tiden tryter

De är publicerade under namnet "tomteverkstan"

Jag är mest nöjd med en 12 sidor lång novell som framför allt handlar queer.

• AnnaSvensson

Dionysos: Kul att du skriver eget! Läser du erotiska böcker för att få inspiration eller är det självupplevda storys ;)

Ps. Har du läst Alfred de Mussets Gamiani?  En kort beskrivning:

Den manshatande, lesbiska grevinnan Gamiani som förför den unga Fanny, varpå ynglingen Alcide blandar sig i leken. Det erotiska triangeldramat blandas med pikanta anekdoter ur aktorernas liv som inkluderar nunnor och åsnor.

Den sexuella extasen ångar fran varje sida i denna klassiker. Men här regerar också ett suveränt språk som skildrar en besatthet av njutning som leder ända in i doden. Den demoniska grevinnan Gamiani hör till den erotiska litteraturens allra märkligaste och starkaste gestalter.
    (Gamiani har jag köpt på www.boktema.se)

• PVeraB

Jag får ta och titta in på sidorna ni tipsar om. Tack.

• AnnaSvensson

Har just läst sex i Linköping, rekomenderas

• Dionysos
    AnnaSvensson skrev 2011-10-30 20:46:09 följande:
    Dionysos: Kul att du skriver eget! Läser du erotiska böcker för att få inspiration eller är det självupplevda storys ;)

Ps. Har du läst Alfred de Mussets Gamiani?  En kort beskrivning:

Den manshatande, lesbiska grevinnan Gamiani som förför den unga Fanny, varpå ynglingen Alcide blandar sig i leken. Det erotiska triangeldramat blandas med pikanta anekdoter ur aktorernas liv som inkluderar nunnor och åsnor.

Den sexuella extasen ångar fran varje sida i denna klassiker. Men här regerar också ett suveränt språk som skildrar en besatthet av njutning som leder ända in i doden. Den demoniska grevinnan Gamiani hör till den erotiska litteraturens allra märkligaste och starkaste gestalter.
    (Gamiani har jag köpt på www.boktema.se)
    Anna:

Oj vad jag var sen att svara, typ två veckor. Jag ska kolla upp  Alfred de Mussets Gamiani. Jag har inte hört läst denne tidigare.

Jag blandar självupplevda saker med sånt som jag skulle vilja vara med om. Alla noveller jag har skrivit har minst, ska vi säga, 50 procent sanning.
Svar på tråden tips på bra novellsidor på nätet