Vilken tv-figur är FAVORIT hos ditt barn?
Som frågan lyder ovan..
Jag är nyfiken på vad andras barn gillar för tv-figurer?
Hos oss är det Teletubbies (2åring) och Scooby Doo (5åring) populära.
Som frågan lyder ovan..
Jag är nyfiken på vad andras barn gillar för tv-figurer?
Hos oss är det Teletubbies (2åring) och Scooby Doo (5åring) populära.
Jake och piraterna just nu, han är snart fem
Här är det Händige Manny som gäller för vår 2,5-åring.
Tjejerna är 1,5 och 2,5 och fullkomligt älskar Dora utforskaren.
Min nästan 3-åring älskar pippi! Både den riktiga och tecknade!
Scooby Doo är nog min 6-årings favorit på TV, på DVD är det Tintin.
Siri snart 5 år har inte fattat hur underbart bra tv är så hon kollar aldrig och har ingen favoritfigur.
Film kollar hon däremot på och favoriter växlar friskt.
Den senaste för 7-åringen är Kent Agent. Tidigare var det Scooby-Doo och Dora Utforskaren.
BILEHN!!!!
^^^Blixten McQueen... sonen blir 2 om någon vecka och är totalt tokförälskad i bilen, och har så varit sen han fick se "Bilar" för första gången för ett halvår sen. Visade den på skoj en regning dag när jag hade lovat att han skulle få sitta i fönstret och titta på bilarna på gatan (favvo syselsättningen) men det var sånt oväder så det kom inga bilar. Har aldrig sett ungen så lycklig som nä han såg den filmen första gången. Den har gått dagligen sen dess... I början var han bara intresserad av den så länge som musiken spelade (första racet) men han kan sitta och mysa och se hela ibland.
På senare tid får även "Igglepiggle" från "drömmarnas trädgård" vara med och dela på favvo platsen
Min snart 3-åriga dotters nya favorit är Meckar-Micke, innan det började var det Rorri Racerbil som gällde. Mumintrollen är också favoriter.
Min tvååriga dotter älskar framförallt nalle phu, men även Nicke nyfiken och Pippi ( den riktiga Pippi, inte tecknat)
Min tvååring gillar Händige Manny och Musse pigg.