• itq

mammalediga i halmstad med omnejd

Hej på er!

jag undrar om de finns några mammor eller blivande mammor i halmstad eller runt om som skulle vilja ses?
    jag är gravid i v. 34 och har en 3åring sen tidigare.
    sen i augusti månad har jag gått hemma och varit sjukskriven, de börjar bli väldigt långsamt nu.

så finns de någon i samma sits så tveka inte, utan hör av er =)

//Ida 

• Svar på tråden mammalediga i halmstad med omnejd
  • JoSoo90

Hej

Jag bor i Halmstad vänta våran första lilla bebis 28 oktober :) Så e i v 38 :)

• itq

va kul! grattis =) vet ni vad de ska bli för något?

jag är nyinflyttad till halmstad så jag känner verkligen ingen här.

• snartmamma2012

Har hela graviditeten framför mig då jag är i v8, men hakar gärna på ändå då inga av mina vänner här e i gravidtider, inflyttad sen 3 år så alla med barn finns på distans :(

Spännande med så nära till bf! Avis då man själv mest nojjar över dessa 12 lååånga veckorna.. Men tror lillen mår bra där inne:)

• JoSoo90

Liten kille :)

Okej sjlv ha jag bott här hela mitt liv :D 

Det finaste <3 vi gjort!
  • itq
    snartmamma2012 skrev 2011-10-12 18:36:44 följande:
    Har hela graviditeten framför mig då jag är i v8, men hakar gärna på ändå då inga av mina vänner här e i gravidtider, inflyttad sen 3 år så alla med barn finns på distans :(

Spännande med så nära till bf! Avis då man själv mest nojjar över dessa 12 lååånga veckorna.. Men tror lillen mår bra där inne:)
    du har en spännande tid framför dig =) grattis till er! 

bor du inne i halmstad? 
  • itq
    JoSoo90 skrev 2011-10-12 18:50:03 följande:
    Liten kille :)

Okej sjlv ha jag bott här hela mitt liv :D 
    ååå härligt, jag har en liten kille som är född 080808 =) åå jag längtar jätte mycke efter denna nya bebben =)

har du känt av något ännu? 
  • JoSoo90
    itq skrev 2011-10-12 19:11:12 följande:
    ååå härligt, jag har en liten kille som är född 080808 =) åå jag längtar jätte mycke efter denna nya bebben =)

har du känt av något ännu? 
    Vad mysigt :) Vet du vad det blir nu då??

Nä bara lite sammandragningar och så känns kroppen :(  
    Det finaste <3 vi gjort!
  • snartmamma2012

Vi har precis köpt hus i Tönnersjö som vi renoverar:) älskar det o läntar tills det kommer en till i familjen! Bor du/ni inne i stan?

• snartmamma2012

Ja jag känner massa:) jättetrött, megavärk i bröst och mensvärk. Humörmonster men försöker va snäll här hemma:)
    Vad heter era små? Lite sugen på att ta reda på kön.. Men kanske ska låta det få va en mysig längtan det med:)

• itq

vi gissar på en liten flicka här =) min sambo har 3 stora barn sen tidigare =)

Svar på tråden mammalediga i halmstad med omnejd