Vad minns du om gamla Bevvan?
Ja, vad minns du? Själv satt jag klistrad varje avsnitt och minns en hel del... tror jag (Trots att det är snart 12 år sen det blev nerlagt. 12 år?? Det ju sjukt länge sen!)
Ja, vad minns du? Själv satt jag klistrad varje avsnitt och minns en hel del... tror jag (Trots att det är snart 12 år sen det blev nerlagt. 12 år?? Det ju sjukt länge sen!)
He hey äntligen en Quiz som jag nästan fick alla rätt på , 9/10 svarade fel på sista! Helt otroligt att det är 12 år sen, var ju bara för bra
ååhh det var så bra.
8 rätt, jag tror jag kollade på den då eller nåt...?
Hm, har något minne av en halloweenfest där Donna var sjöjungfru och inte kunde, well göra någonting egentligen, pga kjolen/fiskstjärten. Återkommande problem, verkar det som. Hade 7 rätt och kommer ihåg det om Andreas pinsamma present mest.
Hej då jag e ett stort 90210 fan så måste jag korregera dig lite på ditt quiz.
Brenda misslyckades med att färga håret blont men detta var innan hon och Dyland började dejta.
På Donnas skolbal söp hon sig full. Det var på en "spring fling" dans som hon hade en för stor klänning som ej gick att ta sig runt i eller sitta med.
Jag älskar Beverly Hills 90210 och jag har alla avsnitten på DVD så när jag blir sjuk eller liknande så kör jag igång alla 10 säsonger!
6 av 10 :P måste glömt endel
Donna missade väl skolbalen för att hon var för full?
Hej då jag e ett stort 90210 fan så måste jag korregera dig lite på ditt quiz.
Brenda misslyckades med att färga håret blont men detta var innan hon och Dyland började dejta.
På Donnas skolbal söp hon sig full. Det var på en "spring fling" dans som hon hade en för stor klänning som ej gick att ta sig runt i eller sitta med.
Jag älskar Beverly Hills 90210 och jag har alla avsnitten på DVD så när jag blir sjuk eller liknande så kör jag igång alla 10 säsonger!
var det inte så att Donna söp sig full innan skolbalen? Tyckte jag såg det avsnittet för ett tag sen..
Missade iaf att det var hjärna donna spottade ut-kom ihåg att det var en snigel. aja!
Ha ha det här är nostalgi, kommer ihåg att jag satt som fastnaglad framför "bevvan".
Här är också ett Bevvan fan kommer i håg vissa avsnitt som de var igår.