• Linda1976

Vad minns du om gamla Bevvan?

Ja, vad minns du? Själv satt jag klistrad varje avsnitt och minns en hel del... tror jag (Trots att det är snart 12 år sen det blev nerlagt. 12 år?? Det ju sjukt länge sen!)

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vad minns du om gamla Bevvan?
  • YokohamaNr2

He hey äntligen en Quiz som jag nästan fick alla rätt på , 9/10 svarade fel på sista! Helt otroligt att det är 12 år sen, var ju bara för bra

• mrs Elliott

ååhh det var så bra.

• Themis

8 rätt, jag tror jag kollade på den då eller nåt...?

I will smite all thy borders with frogs.--Exodus 8:2
  • aud

Hm, har något minne av en halloweenfest där Donna var sjöjungfru och inte kunde, well göra någonting egentligen, pga kjolen/fiskstjärten. Återkommande problem, verkar det som. Hade 7 rätt och kommer ihåg det om Andreas pinsamma present mest.

Skrikmetoder = barnmisshandel.
  • scaniae
    Linda1976 skrev 2011-10-11 13:19:55 följande:
    Ja, vad minns du? Själv satt jag klistrad varje avsnitt och minns en hel del... tror jag (Trots att det är snart 12 år sen det blev nerlagt. 12 år?? Det ju sjukt länge sen!)
    Fick alla rätt utom Kellys bilmärke
  • Mollyland

Hej då jag e ett stort 90210 fan så måste jag korregera dig lite på ditt quiz.

Brenda misslyckades med att färga håret blont men detta var innan hon och Dyland började dejta.

På Donnas skolbal söp hon sig full. Det var på en "spring fling" dans som hon hade en för stor klänning som ej gick att ta sig runt i eller sitta med.

Jag älskar Beverly Hills 90210 och jag har alla avsnitten på DVD så när jag blir sjuk eller liknande så kör jag igång alla 10 säsonger!

• Mollyland
    aud skrev 2011-10-16 00:44:50 följande:
    Hm, har något minne av en halloweenfest där Donna var sjöjungfru och inte kunde, well göra någonting egentligen, pga kjolen/fiskstjärten. Återkommande problem, verkar det som..
    Ja och då frågar Steve henne varför hon "alltid" gör samma dumma misstag med sin outfit och påminner henne om sin röda stora klänning på spring fling dansen.
  • Mollyland
    Miss Obsessive skrev 2011-11-02 19:46:15 följande:
    Donna missade väl skolbalen för att hon var för full? Glad
    Hon missade den inte, hon var där och dansade osv men börjar sedan spy och trillar framför rektorn.
  • Linda1976
    Mollyland skrev 2011-11-02 14:03:00 följande:

Hej då jag e ett stort 90210 fan så måste jag korregera dig lite på ditt quiz.

Brenda misslyckades med att färga håret blont men detta var innan hon och Dyland började dejta.

På Donnas skolbal söp hon sig full. Det var på en "spring fling" dans som hon hade en för stor klänning som ej gick att ta sig runt i eller sitta med.

Jag älskar Beverly Hills 90210 och jag har alla avsnitten på DVD så när jag blir sjuk eller liknande så kör jag igång alla 10 säsonger!

haha, ok då Jag har dock för mig att Dylan skulle hämta upp Brenda och då hade hon håret i keps för att det inte skulle synas?
  • Mary Jo

var det inte så att Donna söp sig full innan skolbalen? Tyckte jag såg det avsnittet för ett tag sen.. 
    Missade iaf att det var hjärna donna spottade ut-kom ihåg att det var en snigel. aja!  

• Mollyland
    Linda1976 skrev 2011-11-06 00:03:03 följande:
    haha, ok då Jag har dock för mig att Dylan skulle hämta upp Brenda och då hade hon håret i keps för att det inte skulle synas?
    Nej hon var ute och joggade med keps och så kör Dylan förbi med sin motorcykel och får se det hemska håret och erbjuder sig att köra henne till en vän som kan fixa hennes hår igen. De hade inte börjat dejta då.

Haha inser när jag läser den här tråden att jag verkar helt fanatisk. Men de e ju min favvo serie.
  • Linda1976
    Mollyland skrev 2011-11-06 17:32:52 följande:
    Nej hon var ute och joggade med keps och så kör Dylan förbi med sin motorcykel och får se det hemska håret och erbjuder sig att köra henne till en vän som kan fixa hennes hår igen. De hade inte börjat dejta då.

Haha inser när jag läser den här tråden att jag verkar helt fanatisk. Men de e ju min favvo serie.
    Såååå var det! Var inte ALLA fanatiska Bevvan och Melrose Place-galningar i början på 90talet?
  • korfu08

Här är också ett Bevvan fan kommer i håg vissa avsnitt som de var igår.

Svar på tråden Vad minns du om gamla Bevvan?