• maamacitaap

se hit unga mammor =)

Hejhej! Jag är en ung mamma och har en dotter på 9 mån.
    Nu letar jag efter andra unga mammor som behöver umgänge och prata av sig om allt mellan himmel och jord. Kanske någon dag ta en fika? =)

Jag bor själv i västra Götaland i en liten tråkig fiskeby som heter Grebbestad.

Tveka inte med att höra av er =)!!

KRAM Linda

• Svar på tråden se hit unga mammor =)
  • partouze

Vilken sötnös. Jag har inget barn än men ett i magen som kommer i januari bor i Göteborg

• Kotek23

Hej! Jag bor i skövde om du känner till det. Jag har en son på 6 månader och slänger med min blogg så du kan kika där. Är inte inne på FL så ofta.
    kotek23.blogspot.com 

• sassa1987

Hej hej, vilken söting det var på bilden. Är snart 24 år gammal som har en dottr på snart 7 månader,, kram Sandra

• Michellle

Hej ! Vilken gullunge ;) Jag är 21 år och har en son på 6 månader och bor i Göteborg...

• Jonnasmamma08
    Jonnasmamma08 skrev 2011-11-28 09:59:46 följande:
    Hej!
    Jag har 3 döttrar, äldsta på 3 år och de två mista på 3 månader =)
    Bor i Halmstad....
    glömde...
    är 23 år =)
  • dark baby angel

hej är 22 och har en son som blir 4 nu på lucia o en dotter som blir 2 i april :) kram sandra

• EngladMathilda

Heter Mathilda och har en dotter som heter Felicia som blir 1år nu den 19:e :)
    Jag själv är 20år gammal och bor i Mölndal. Vi älskar att träffa andra mammor och barn :)

• SarahsMamma

Christina 23 år, mamma till Sarah på snart 6 veckor, Bor i Karlstad =)

• MartinaL

25 år bor snart i Göteborg igen har en dotter på 5 månader :) alltid skoj att träffa och umgås med andra mammor pappor :) särskilt nu när man ska flytta igen ;)

• EngladMathilda
    MartinaL skrev 2011-12-29 11:35:21 följande:
    25 år bor snart i Göteborg igen har en dotter på 5 månader :) alltid skoj att träffa och umgås med andra mammor pappor :) särskilt nu när man ska flytta igen ;)
    Hej, vad kul att du ska flytta hit. Har du bott här förut? :D 
    Jag och min tjej på nu ett år bor i Mölndal :) Vart ska ni flytta?

• Miraklet09

hejsan heter Emelie har en dotter isabelle som är 2år 4månader =) vi bor i halmstad =)

Isabelle <3
  • MartinaL

Ja för några år sen bodde jag i kärra nu ska vi flytta till mölnlycke inte så långt från Mölndal :) 1 mars går flytten längtar :D är du hemma än då eller börjat jobba Mathilda?

Svar på tråden se hit unga mammor =)