• maamacitaap

Söker unga mammor i västra götaland =)

Hej! Jag är 18 år och har en dotter på 9 mån. Jag tycker skulle tycka det va kul att träffa andra unga mammor, klickar inte direkt med det lite äldre :P Jag bor i en liten fiskeby som heter Grebbestad och det är ju inte precis världens roligaste samhälle precis. Är nyinflyttad så jag känner faktiskt ingen... Hade varit kul att ha någon att ta en kaffe och kaka med :) och kanske t.o.m en lekkamrat till min dotter som inte träffat så många andra barn.

Kram Linda Mamacita! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-03 23:14
    "Jag tycker skulle tycka det va kul att träffa andra" Haha, vilken fin grammatik jag andvänder =)
  • Svar på tråden Söker unga mammor i västra götaland =)
  • sassa1987

hej, vilken trevlig liten söting du har på bilden. Är snart 24 år och har en dotter på snart 7 månader. Har inga vänner att prata med som har barn så min dotter har inte heller direkt några vänner. Bor i Borås och skulle tycka det vore trevligt att lära känna er :)

• sofiahivall

Hejsan :) va roligt! Hur kom det sig att du flyttade till grebbestad om man får fråga? Bor i Alingsås så det är en liten bit, hade vart kul att ses hur som haver! :)

• MammaTillAdrian

Hej! =)
    Roligt att se att du bor i Grebbestad. Jag har inte fått min lilla bebis ännu men den kommer i maj!
    Jag bor ca en halvtimme från G-stad. Är 20 år förresten :)
    Hör av dig om du vill prata! =)

• EngladMathilda

Hej Mathilda heter jag är ny fyllda 20år. Bor i Göteborg tillsammans med min
    man och vår Felicia på 10månader :)

Har bott här i Göteborg sen i början utav december och vet precis hur det är
    att flytta till ny stad. Tycker det är jätte kul att umgås och prata med andra mammor
    så lär mer än gärna känna er :)

• Fjolltuss

Hej! 
    Heter Malin och är nyss fyllda 24 år.. Har en dotter på 3.5 år sen tidigare och väntar en dotter till med BF 23 februari.  
    Är väldigt intresserad av att komma i kontakt med nya unga mammor. Känner inga unga  här trots man bott här 4 år. Lite tråkigt..  Bor i Göteborg

• LillaJo

Hejsan!

Här är en ung mamma (snart 22år)med en liten tjej på 9,5 månad bosatta i Alingsås! Hade vart skoj att lära känna lite unga mammor (så svårt att "hitta" tycker kag allt)

Nu var det ju ett teg sen någon skrev, men jag tänker att kag gör ett försök ändå

• sofiahivall
    LillaJo skrev 2012-06-06 23:30:25 följande:
    Hejsan! Här är en ung mamma (snart 22år)med en liten tjej på 9,5 månad bosatta i Alingsås! Hade vart skoj att lära känna lite unga mammor (så svårt att "hitta" tycker kag allt) Nu var det ju ett teg sen någon skrev, men jag tänker att kag gör ett försök ändå

Hej!! Jag är ifrån Alingsås! Kommer du härifrån eller är du nyinflyttad?:)
  • LillaJo

Hallå jag kommer härifrån Alingsås! Du med eller är du inflyttad? :)

• ungmamma2011

Hej=) Jag har en dotter som eter Alexandra o som idag är 16 månader=) Själv är jag 22 och bor i Göteborg. Skulle gärna med vilja träffa nya unga mammor o ta fika etc med=)

• LillaJo

Hej på er! ses gärna! Bor dock i Alingsås men det är ju inte sådär jätte långt avstånd ändå

• Hannaaa

Hej! Jag är 23 år och bor i Göteborg. Är först av mina vänner att vänta barn så hade varit kul att prata med andra unga mammor. Jag väntar min första i Januari 2013 :). /Hanna

• EngladMathilda
    ungmamma2011 skrev 2012-07-01 21:37:45 följande:
    Hej=) Jag har en dotter som eter Alexandra o som idag är 16 månader=) Själv är jag 22 och bor i Göteborg. Skulle gärna med vilja träffa nya unga mammor o ta fika etc med=)
    Hej, vart här i Göteborg bor ni? :D Har en go tjej här hemma som heter Felicia. Hon är snart 20månader gammal. Själv heter jag Mathilda och är 20, snart 21 ;) Är alltid kul att lära känna andra mammor. Jobbar deltid och har därav dagar då jag och Felicia är lediga. Underbart att kunna ha det så :D Träffas gärna någon gång :) 
  • Fjolltuss

Bor på Hisingen, nära weiselgrensplatsen. Har en tös på 4 år och en på snart 7 månader. Träffas gärna någon gång. Skicka mejl om ni vill lägga till på FB, lite lättare att hålla kontakten där då man knappt är ute här längre. 

Svar på tråden Söker unga mammor i västra götaland =)