Golden shower; hur funkar det?
Kära allvetandes FL; De som gillar goldenshowers blir ju upphetsade av det. När man blir upphetsad sväller könsdelarna. När könsdelarna sväller kan man inte kissa. Hur fan funkar det?
Kära allvetandes FL; De som gillar goldenshowers blir ju upphetsade av det. När man blir upphetsad sväller könsdelarna. När könsdelarna sväller kan man inte kissa. Hur fan funkar det?
Jag kissar alltid direkt efter sex för att undvika uvi. Jag är fortf svullen då. Jag kan kissa då.
Kanske är skillnad för män, vad vet jag. Kanske är det helt enkelt inte meningen att man ska urinera på andra? Vet inte :P
Man kan faktiskt träna upp den förmågan. Har träffat på en del män som kan kissa fast dom har stånd. Annars så får man väl kissa innan man hinner bli allt för upphetsad
Jag är man och trodde inte det skulle gå att kissa med stånd men det var inget problem. Inte ens med ståndet väl inkört i hennes stjärt.
Det går att kissa med stånd. Tar bara lite längre tid att komma igång.
Annars hade man väl aldrig kommit till skolan när man var ung och vaknade med stenhårt morgonstånd varje morgon samtidigt som man var superkissnödig.
Försök att slappna av bara så släpper spärren och du kan kissa.