Veet för att ta bort hår på underlivet?
Jag undrar vilken Veet som är bäst att använda för att få bort håret på pungen / runt om?
Ska springa ner till Ica snart och köpa men vet inte vilken sort jag ska köpa.. någon som kan hjälpa mig lite?
Jag undrar vilken Veet som är bäst att använda för att få bort håret på pungen / runt om?
Ska springa ner till Ica snart och köpa men vet inte vilken sort jag ska köpa.. någon som kan hjälpa mig lite?
Använd INTE Veet till itim hårborttagning.
En "vän" testade för några år sedan och det ledde till svårläkta frätskador.
Ts du får helt enkelt plocka fram hyveln.
Argh, ogillar den då jag alltid får röka prickar efter :( Vill ha helt lent.. får väl dra in på någon sex butik och fråga om de kanske har något.. eller kanske finns någon annan som har tips? (Ska söka lite på egen hand också).
Var bor du? Det finns ingen salong som gör brasiliansk vaxning på karlar där du bor? Bor du i Malmö eller nära så kan jag tipsa annars.
Bor i en liten håla :D Inte nära någonstans.. men aja, antar att jag får inköpa någon super after shave typ
Eller helt vanlig handsprit man kan köpa på apoteket, gärna alkogel.
Hur lång tid tog det innan det läkte helt? Fruktar att jag har dragit på mig nåt liknande..
Köp något som är anpassat till hårborttagning i de regionerna. Kolla tex på sidor som säljer sexleksaker. Jag har köpt därifrån, minns inte vad den heter riktigt.. Blitz blank?