• Fröken Smilla

Goa gummor från BDG-tråden

För godbitarna som tuggat BDG ihop

• Svar på tråden Goa gummor från BDG-tråden
  • Fröken Smilla
    Tian 10 skrev 2011-09-28 22:05:36 följande:
    Jag är här! 
    Hjärta
  • mina12

Får jag också hänga på? Har också slutat med BDG, men vääääntar och kämpar på för ett plus

• Tian 10

Kan berätta lite snabbt om mig själv. Är 34 år, bor i Malmö (lite utanför) i en villa. Har varit arbetslös i 1 månad efter jag blev klar med min avhandling. Söker jobb och hoppas att få jobb i Danmark på något läkemedelsföretag. Fick en pojke i april 2010 (4-5 försök), och är ni inne på försök #9 för att få till ett syskon.

♥ Albin ♥
  • ledarsuggan

Hejsan!

Kände att det var dax att ge mig till känna, har följt liknande trådar i x antal månader.
    Min historia:
    Jag och min sambo är 24år båda två och bor i villa 4mil utanför Norrköping. 
    Försökt bli gravida sedan juli 2010. Började med BDG i maj och fick detta resultatet 8 juni.

Det slutade tyvärr i missfall den 14 juni...

Började med BDG i augusti igen. Men denna månad verkar jag inte ens haft ägglossning.
    Just nu går jag arbetslös också pga en oseriös arbetsgivare. Går här hemma och funderar och hoppas på ett plus hela dagarna. Jag blir snart galen tror jag. Till råga på allt så är mensen tre dagar sen idag!

• ThaGirl

JAg är här! =D

Min historia!

Jag bor i Osby i Norra skåne och är 23 år gammal. Och detta är vårt 19 försök. =)

Jag är timanställd som kock och rycker in när det behövs hjälp i kökena i Älmhult. =) 

• Tian 10

ThaGirl, min mamma kommer från Bjärnum, och vi har fortfarande släkt däruppe. Kock... Det vattnas i min mun!

♥ Albin ♥
  • ThaGirl
    Tian 10 skrev 2011-09-29 17:38:27 följande:
    ThaGirl, min mamma kommer från Bjärnum, och vi har fortfarande släkt däruppe. Kock... Det vattnas i min mun!
    Vad trevligt! =D Haha ;D
Svar på tråden Goa gummor från BDG-tråden