• Vardagspoesi

Barnaministeriet Dokumentär på lördag 24 september - Att vara adopterad

Jag har under sommaren spelat in ett radioprogram för Barnaminsteriet Dokumentär om att vara adopterad och även min återresa till Vietnam i december. Programmet sänds på lördag den 24 september på P4 (Stockholm) klockan 11.03 och pågår i ca en timme, ifall någon är nyfiken

Tillsammans är vi starkare än Bamse, klokare än Skalman & coolare än Batman
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-23 17:44
    www.ur.se/id/164982
  • Svar på tråden Barnaministeriet Dokumentär på lördag 24 september - Att vara adopterad
  • hellokitty1

tack för tipset, den var bra! :)

• Lotte

Var jättebra. Rekommenderas till alla föräldrar men gav också en jättefin bild av hämtningen,  så ni som väntar på resebesked eller BB kommer också att hitta lite godbitar

• Vardagspoesi
    Lotte skrev 2011-10-01 19:18:24 följande:
    Är Nyfiken, Hur var din resa??
    Hej Lotte,
    Jag åker först i mitten av december men producenten ville lägga fram det som det lät
    som att avresan bara var inom några dagar. Det är en resa med både glädje och skräck, 
    men samtidigt väldigt väldigt spännande
    Må gott! 
  • Lotte

Så spännande, vilken resa du har framför dig . Hoppas på att kunna göra en sådan resa med mina barn någongång i framtiden

• Vardagspoesi
    Lotte skrev 2011-10-03 09:07:55 följande:
    Så spännande, vilken resa du har framför dig . Hoppas på att kunna göra en sådan resa med mina barn någongång i framtiden
    Jag längtar verkligen, samtidigt som det såklart är lite skrämmande. Har som sagt inte känt mig redo förrän nu, vid 18-års ålder. Jag är säker på att Ni också kommer få en fantastisk resa, när de är redo och mogna nog Alla adoptionsfamiljer tror jag stärks i en sådan resa.
    Bloggar i en resedagbok om du vill ha tillgång till den. Maila mig på aterresan@live.se så skickar jag inloggningsuppgifter  
Svar på tråden Barnaministeriet Dokumentär på lördag 24 september - Att vara adopterad