Sola med string utomlands
Tänkte åka till nån varmare plats på jorden snart. Var på stan idag och kollade efter badkläder. Tycker ni det är ok att sola i string då man är utomlands?
Vet ni var man kan köpa nån snygg stringbikini?
Tänkte åka till nån varmare plats på jorden snart. Var på stan idag och kollade efter badkläder. Tycker ni det är ok att sola i string då man är utomlands?
Vet ni var man kan köpa nån snygg stringbikini?
Kan bara svara för mig själv,
och jag tycker inte det är ok att sola i string vare sig hemma eller utomlands.
Jag har inga moraliska invändningar, jag tycker bara att det är så fruktansvärt osmakligt fult med string!!
Skulle du göra det hemma? Om ja, varför inte utomlands. Om nej, varför skulle det vara mer okej utomlands?
Nej, det är inte okej nånstans med string tycker jag.
Beror på vilket land man ska till.
åker du till cran canaria så solar nästan alla spanjorskor i string och topless så där känner man sig nästan påklädd när man solar i bikini :)
Tjena, kul att du gillar string. Jag badar i string så ofta som tillfället ges och det spelar ingen roll om det är i Sverige eller någon annanstans. Du kan kolla wickedweasel.com, swimwear4women.com eller skinzwear.com. Visst finns det badplatser där string kanske inte passar sig men då brukar jag köra vanliga briefs istället, gärna då av märket Speedo eftersom jag använder det märket när jag simmar. Våga vara dig själv och välj ett badplagg som du vet att du kommer trivas i.
Mvh M
Om en kvinna vill sola med string låt henne göra det oavsett om det är utomlands eller i Sverige. Är fan inget fel med det.
Tjena, kul att du gillar string. Jag badar i string så ofta som tillfället ges och det spelar ingen roll om det är i Sverige eller någon annanstans. Du kan kolla wickedweasel.com, swimwear4women.com eller skinzwear.com. Visst finns det badplatser där string kanske inte passar sig men då brukar jag köra vanliga briefs istället, gärna då av märket Speedo eftersom jag använder det märket när jag simmar. Våga vara dig själv och välj ett badplagg som du vet att du kommer trivas i.
Mvh M
Var i Tyskland var du då? Har kollat debatten kring detta på tyska sidor liknande denna, och det verkar som om stringen hör till det förflutna. Synd iofs, det är skönt ju mindre en har på sig när en badar tycker jag.