• Copyjulia

Svagare plus vid missfall?

Ursäkta att jag gör intrång i forumet "upprepade missfall", har aldrig haft ett missfall men hittade inget annat forum som passade...

Jag fick ett väldigt svagt plus i dag på BIM + 4. Tycker det är väldigt svagt för att vara så pass sent. Fick ett otroligt svagt streck på BIM, knappt så man såg det så det har blivit aningens starkare på 4 dagar men inte särskilt mycket.

Min syrra plussade väldigt svagt den gången hon fick missfall och plusset blev starkare väldigt långsamt precis som mitt. Nu är jag orolig att det är ett missfall på g för mig också (om det nu överhuvudtaget är något).

Hur såg era plus ut (och hur många dagar efter BIM) innan ni fick missfall?

• Svar på tråden Svagare plus vid missfall?
  • Hjärtefröjd

BIM+4 är egentligen inte särskilt sent, särskilt inte om du inte har stenkoll på ÄL.

När jag fick MF i december plussade starkt på BIM+5, men sen supersvagt några dagar senare.

Håller tummarna för att ditt plus blir starkare om några dagar!

• Copyjulia
    Hjärtefröjd skrev 2011-09-16 08:51:19 följande:
    BIM+4 är egentligen inte särskilt sent, särskilt inte om du inte har stenkoll på ÄL.

När jag fick MF i december plussade starkt på BIM+5, men sen supersvagt några dagar senare.

Håller tummarna för att ditt plus blir starkare om några dagar!
    Jag har stenkoll eftersom jag gjort en IVF. Testade dessutom med ett väldigt känsligt test som ska kunna ge utslag 7 dagar efter äl (i bästa fall). Fast det var faktiskt lite starkare i dag så jag är lite mer hoppfull nu. Beklagar missfallet. 
  • lod82

Första plusset: BIM+3 mega starkt pluss, missfall 1 v senare
    Andra plusset: BIM-2 mycket svagt pluss, skrapning 3 v senare MA/MF
    Tredje plusset: BIM-1 + BIM+2, mycket svagt pluss, missfall 2 dagar senare.
    Ett svagt pluss behöver inte med automatik betyda ett missfall men i två av tre fall har det gjort det för mig men alla är vi olika så det kan lika gärna vara normalt för dig. Lycka till!!

• Den lilla M
    Copyjulia skrev 2011-09-26 13:59:05 följande:
    Det var ett tecken på att något var fel. Fick utomkveds.
    Beklagar.. Kram till dig
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
Svar på tråden Svagare plus vid missfall?