hjälp snälla blir tokig snart!
jag blir galen snart vet inte vad jag ska göra. Jag har en pojke på 8 veckor som har haft problem med magen nästa hela tiden. Han får zantac för relux han spyr inte men han har mycket sura uppstöttningar. Han va bra med zantac några dar men nu dom senast två dagarna har han börjat med något som jag verkligen inte vet hur jag ska tolka o blir galen för ingen kan säga vad det e. Tänkte kolla om någon här känner igen det o kan ge mig tips på vad det kan va. Nu till det han gör.
När han sover så kan han vakna med ett ryck o andas häftigare o häftigare han börjar med ena armen flaxa o riva sig i ansiktet. ger jag han nappen så tar han den helt ivrigt o suger jätte fort ( ej hungrig då han kan göra detta efter maten), han trycker o trycker så han blir röd o skruvar sig ( ej förstoppad då han bajsar varje dag) när han trycker låter han o säger mmmmm o då kastar han huvudet ner mot magen typ. jag brukar ta hans hand så han inte river sig o då brukar han trycka min hand jätte hårt o spänna sig för o sen slapna av o somna han somnar ( så här får jag sova med han på natten) tio min o sen vaknar han o gör samma sak igen, han spottar jätte mycket oxå. Detta på går hela dagarna o ibland hela nätterna han får aldrig nån ro han vaknar så här hela tiden.
Jag orkar inte mer jag har gjort allt känns det som, han får medicin mot reflux han dricker nutramgen han får droppar både mag semper o miniform. Snälla e det någon som känner igen detta o kan ge mig tips, jag e verkligen helt desperat o utmattad att inte veta vad jag ska göra. Så snälla snälla snälla hjälp!