• Nettan84

Unga föräldrar i malmö se hit

Hej.

Vill bara göra er uppmärksamma på att där nu finns en öppen förskola för UNGA föräldrar i malmö limhamn.
    Var torsdag från kl.10:00 - 13:00
    Vi sjunger och leker tillsammans med barnen, sen efteråt så fikar vi och pratar skit.

KOM HIT OCH LEK :D:D:D:D

Adress: RF Bergsgatan 56 (frälsningsarmén)

• Svar på tråden Unga föräldrar i malmö se hit
  • mamararing

åh vad kul, det ska jag prova!

• mamararing

absolut. vilka ålder är det på mammorna?

• Nettan84

Tror vi satte upp till 20 men är man 21 är nog inte det hela världen....jag tycker om man har 3 ungar som 23 år t.ex så är man en ung förälder.

• Nettan84

Jätte gärna....kom hit. Som jag skrev tidigare så ta med så många unga föräldrar ni kan...detta är en helt ny öppnad föräldra grupp.
    När jag fick mitt första barn så fanns där aldrig någon jag kunde prata med på vanliga öppna förskolor. Ingen förstod mig och alla tittade snett på mig pga min unga ålder.
    Och som ni säkert vet är det skit jobbigt att hela tiden behöva överbevisa alla runt omkring att man är lämpad som förälder trots sin unga ålder.
    Här ska man kunna ställa " korkade " frågor utan att någon tittar konstigt eller frågande på en.
    Varesig det handlar om barnens åkommor eller myndighets frågor så ska vi göra vårt yttersta för att hjälpa er.

Svar på tråden Unga föräldrar i malmö se hit