Alltid hungrig, kan någonting vara fel?
Jag har varit konstant hungrig i fyra dagar nu, och jag vet inte varför. Jag har min mens regelbundet, den borde komma om några dagar. Jag äter medicin som jag håller på att trappa ner men jag tror inte att det bero på det.
Jag har inget sug efter godis eller sötsaker, utan det är MAT jag är hungrig efter och det är inte likt mig. Jag har inte börjat motionera ovanligt mycket utan jag har inte gjort någon ändring som kan förklara det.
Ska jag börja bli orolig eller ska jag bara vänta några dagar till och se om det går över?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-14 13:10
Jag kan lägga till att för tre veckor sedan hade jag väldigt svårt att somna, även det utan uppenbar anledning, och för sex veckor sedan mådde jag väldigt illa då jag skulle sova, jag kunde knappt somna för att jag trodde jag skulle spy..
Misstanken är ju såklart graviditet, men i och med att jag får regelbunden mens och att jag har inga direkta graviditetssymptom så tror jag inte det.. Några förslag?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-14 14:03
Jag kom ihåg någonting som kan ha med saken att göra som jag kanske borde säga, jag har även tappat sexlusten helt. Då jag och min partner har sex så är det ju skönt och jag kan vara nära att komma, men sen är det som att någonting händer, för att det är som att orgasmen "går över", och jag förstår mig inte på det för jag är väldigt attraherad av min partner och jag brukar ha väldigt fantastiska orgasmer..