Min man har träffat en ny efter 7 månader - hon har inga barn...
Jag är så arg, så besviken, så ledsen!!!
Mitt X har träffat en ny kvinna, 7 månader efter det att jag flyttat ut från "mitt" hem, vårt gemensamma hus.
Han har presenterat henne för vårt mellanbarn och nu vill han presentera henne för vår yngsta barn.
Jag bad att han skulle vänta till efter nyår så att vårt yngsta barn skulle få "landa" lite i VÅR skilsmässa och vv-boende m m.
Först säger Xet att han bara träffat henne en månad, sedan säger han att han vill presentera henne för yngsta barnet och om han skall vänta till efter nyår är "det lika bra att lägga ner det nya förhållandet"?!? Är det inte bättre att etablera sitt förhållande först och sedan presentera barn, eller vad tycker ni?
Xs kommentar var också; "ja, men då får jag ju bara träffa henne varannan vecka om jag inte får presentera henne för vårt yngsta barn, vad är det för förhållande?". VAD är det som är så bråttom att presentera henne för barnen då?? OM yngsta barnet fattar tycke för henne och det inte håller - hur reagerar yngsta barnet då på "ytterligare en separation"??
Någon som vet??
PS. Och, eftersom som inte har några barn så blir det ju garanterat barn för X och hans nya snart...