• Mini Rambo

    Intim tatuering...

    ... Ja, är det någon som har tatuerat sig down stairs?
    Jag är sugen på att tatuera venusberget, vet dock inte vad, eller hur det känns. Så den som vet kan jättegärna få berätta alla detaljer för mig, och den som VÅGAR får mer än gärna visa sitt mästerverk också!

    /R

  • Svar på tråden Intim tatuering...
  • EllanEriksson

    Lyssna inte på vt1, du gör som du vill ^_^ det kan bli snyggt om det är nått som inte blir grumligt ^_^
    Finns andra saker som är mer skabbiga än så...

    Vad är det du planerat på att tatuera in? :)

  • Mini Rambo
    vt1 skrev 2011-09-14 00:15:28 följande:
    Gör det inte, är så skabbigt.
    Då är jag mer än gärna skabbig.
    EllanEriksson skrev 2011-09-14 01:57:14 följande:
    Lyssna inte på vt1, du gör som du vill ^_^ det kan bli snyggt om det är nått som inte blir grumligt ^_^
    Finns andra saker som är mer skabbiga än så...

    Vad är det du planerat på att tatuera in? :)
    Jag vill nog ha en text, inte säker. Men jag tror de, inte något fint citat eller ordspråk utan mer komiskt och sexigt. Men ja, inte typ "fuck me" eller nått sånt så ja, det är lite svårt haha. :)
  • Mini Rambo
    EllanEriksson skrev 2011-09-14 22:33:51 följande:
    Njutning före nytta? ;)
    Haha tänkte något på engelska. Var inne på nått i stil me "Do you know my daddy?" men jag vet inte längre :)
  • aussiemia
    Mini Rambo skrev 2011-09-15 17:20:23 följande:
    Haha tänkte något på engelska. Var inne på nått i stil me "Do you know my daddy?" men jag vet inte längre :)
    Alltså, jag måste bara säga.

    urrk Obestämd
  • FruZäll
    Mini Rambo skrev 2011-09-15 17:20:23 följande:
    Haha tänkte något på engelska. Var inne på nått i stil me "Do you know my daddy?" men jag vet inte längre :)
    nej usch haha, jo men ska du tatuera dig där så tänk dig för, är ju ingen gnuggis och går ju inte bort;)
  • Mini Rambo
    aussiemia skrev 2011-09-26 02:59:59 följande:
    Alltså, jag måste bara säga.

    urrk Obestämd
    Smaken är som baken.
    FruZäll skrev 2011-09-26 03:22:36 följande:
    nej usch haha, jo men ska du tatuera dig där så tänk dig för, är ju ingen gnuggis och går ju inte bort;)
    Haha i know, blir antingen något sånt här.


     


    Men det lutar sig åt en stor text som ska gå från ena höften till den andra men på samma höjd som tatueringen ovanför.


    Dock rädd att den blir förstörd när man får ungar o sånt.
Svar på tråden Intim tatuering...