Unga föräldrar Uppsala?
Hej! Jag är 20 år gammal och mamma till en liten kille på 5 månader. Letar efter andra unga föräldrar i uppsalatrakten för fika och bebisprat :) skriv här eller lägg till mig på Facebook (Emelie Randle Lundström)
Hej! Jag är 20 år gammal och mamma till en liten kille på 5 månader. Letar efter andra unga föräldrar i uppsalatrakten för fika och bebisprat :) skriv här eller lägg till mig på Facebook (Emelie Randle Lundström)
Hej! Jag bor i karlstad och är 20 år, har en son på 6 månader, snart 7. Jag bor inte i uppsala men jag och min sambo funderar på att flytta dit nästa höst och börja studera där. Vore ju kul att hålla kontakten och veta någon som kan visa runt lite där :) KRam
Hejsan! Jag är en ung mamma, 22 år, som har en son på 6 månader. Det vore trevlig att lära känna andra unga mammor och deras barn. Så jag är på för en träff mvh Ida och Vide
hej! ÅH vad roligt att några svarade haha :) jag lyckas alltid glömma mitt lösenord in hit så det skulle ara lättare om ni la till mig på facebook bara ;) då kan man ju prata lite lättare också! :)
Då lägger jag till dig där
bor i Rimbo, hör ju varken till Uppsala eller Sthlm riktigt är 23 och har två små tjejer, en på snart 2 år och en på 4½månad
Vet inte om jag räknas som ung mamma eller inte, har precis fyllt 24 och har en tjej som är 1½ år. Träffar gärna lite folk i min ålder, känner mig för ung för de vanliga mammagrupperna.
hej! skriver här oxå! skulle va kul o ses nåt. jag fick liten kille 13/4:)
vi bor utanför uppsala.
vill ni lägga till mig på facebook så går de bra! skickar namn då. kram
Hej på er!
Denna tråd verkar rätt död, men skriver en rad ändå! Är en snart 24årig tjej med en liten kille på 1,5år som skulle vilja hitta ngn lek eller fika kompis!
Är det någon som har ngt bra tips på roliga lekställen nu när det är vinter och tråkigt ute? Liten går på dagis men inte såå mycket...
Kram!
Kvarngärdet! Du då? Vi har försökt öppna men känner mig inte riktigt hemma där... men bibblan har vi varit mycket på. Nickis? Är det bra där? Vi har varit på andra lekland men inte där.
Bor i Gränby, så det var ju ganska nära =) Vilken/vilka öppna förskolor har ni varit på?
Heidenstam, den för unga föräldrar i sävja, men det var en riktig fail haha! Ingen där, bara jag och hon som arbetade där... Den KFUM (??) inne vid shoppinggatan.. den gillade jag fast den stängde... sedan i sthlm för unga föräldrar.. kommer därifrån från början!
Nu har det inte blivit ngn öppna sista tiden... känner mer mer hemma på bibblan här! Men min kille går ibland till Heidenstam på fredagar.
Vilka/Vilka går du på?
Hej! Jag har en dotter som blir 2 år i maj. Bor i Uppsala :)
Och jag är 21 år missade jag att säga
Hej! Kul med en till går din dotter på f-skola?
Försöka få till en träff?
Ja vore kul!