Han hotar att socialen ska ta vårt barn?!!
:/ De är klart man blir orolig....Allt börjar med min facebook status som lyder -
Tänker på namngivningen och tycker de är dåligt att dom enda som kommer från min släkt är min syster, hennes pappa och min kusin... Som tur är har jag underbara vänner och fina människor på sambons sida som finns. Tackar gudarna för att min dotter aldrig ska behöva känna sig så ensam.
Min pappa som jag efter olika omständigheter har sagt upp kontakten med ringer mig och säger; "Vad är de för jävla skit du sitter och skriver? Nekar du mig som är hennes morfar umgänge med mitt barnbarn så kan jag se till att ni inte har hand om henne länge till! Jag har inget att förlora som du vet och min advokat är jävligt bra ska du veta."
Då vill jag bara få fram de att min pappa har tre barn inkl mig, och han har genomgått vårdnadstvist med alla oss och båda mammorna. Sladdis killen är 2 år och deras vårdnadstvist pågår fortfarande efter 1.5 år utan framgång för hans del. Alla i hans värld är psykiskt sjuka, barnmisshandlare, idioter, dementa.. you name it! Han anmäler människor hejvilt så fort någon går emot hans ord, han är så skuldsatt så att han inte ens kan ta en lägenhet i sitt egna namn och ja... han har de väl inte så bra. Men däremot är han kapabel till vad fan som helst!!
Jag ignorerade samtalet i och med att jag har sagt upp kontakten och jag bad han sluta ringa oss och vill vår dotter ha kontakt med sin morfar så får hon faktiskt ta den kontakten själv i framtiden. Han fortsatte att hota om att hans advokat kunde se till att ta vårat barn och att jag var en dålig mamma och att jag var psykiskt sjuk, jag kunde inte klippa naglarna ordentligt på vår dotter osv... Jag sa, okej, men ta de med din advokat om du mår bättre av de. Vi skiter i dig!
De slutade med att han sa att han skulle ringa till socialen direkt och berätta sin oro om hur vi egentligen sköter vårt barn och be dom ha ögonen på oss! Och efter de när han märkte att jag ignorerade han så kom de ett lååångt hat sms.
För helvete!!! Vi har ett jätte bra förhållande jag och min sambo, vi har vart ihop länge, vi har jobb, hus, hund, två bilar, bra vänner, släkt (hans)... Våran dotter mår bra, hon växer som hon ska, hon har inga rivmärken efter hennes (oskötta) naglar, hon är glad, hon är ofta bland andra bebisar, hon går på babysim, hon har fina kläder, bra barnvagn, mycket leksaker, bvc gillar henne och jag lägger min själ i att hon ska få de så bra som möjligt, och vad jag vet och vad min omgivning ser så är jag inte psykiskt sjuk...
Hur fan kan en människa vara så elak att man ser att någon förtjänar att bli av med sitt barn?
UTAN NÅGON ANLEDNING??
Han har alla odds mot sig, jag är egentligen inte orolig men just att jag vet att han är en fighter och är kapabel till vad som helst nu så sitter jag här lite halvskakig, borde jag vara orolig, kan någon ta vårt barn?!?