Jag har inte tänkt vara anonym.. tänker på djuren! Känner inte dessa människor o vi har ca 15 mil från varandra.
Jag svarade på annons om kaniner.. åkte dit idag o köpte kanin, hade tänkt oss 2 st.
När jag kommer dit ser huset helt skabbigt ut (oväsentligt egentligen), utanför entren stor fullt av saker o skräp.
Massor med katter far runt överallt... knackar på dörren, då springer säkert 6-8 katter ut genom kattluckan oxå!
En av katterna ser hemsk ut i ansiktet, bara ett öga. En kattunge har fullt av snorgegga runt näsan. På en annan ser öronen helt konstiga ut.
De öppnar o en tjej kommer ut, det lukta fastän jag stod 1-2m från dörren. Blev ej inbjuden att komma in, vi gick direkt till ladugården där kaninerna fanns.
Mörkt o ruskigt, burarna va mkt ofräscha, väldigt ensamt. Vattenskålarna (ej vattenflaska) va äckliga med grönbrunt slem/alger i, vissa va utan vatten.
En jättelurvig kanin hade geggig tova hängandes efter sig i baken. En annan bur/box va jätte mkt skit i, ej "mockat".
Som sagt så hade vi tänkt oss 2 kaniner... kom hem med 3 pga omständigheterna...