Mina första år - Bok
Man glömmer så fort! Vill ha en bok/album till Lillan där jag kan klistra in bilder o anteckna osv. Har någon nåt bra tips på passande babybok? Gärna som går att beställa på nätet.
Man glömmer så fort! Vill ha en bok/album till Lillan där jag kan klistra in bilder o anteckna osv. Har någon nåt bra tips på passande babybok? Gärna som går att beställa på nätet.
Gör en själv! Jag köpte ett fotoalbum till min son, en sådan med tjocka svarta sidor som jag skrev i med silver- och guldpennor och dekorerade med glitter och klistermärken. Blev hur fint som helst :)
"Boken om mig, inte så lite kaxig" är väldigt fin och inte bara för bebistiden (det finns inforutor att fylla i upp till 5 år). Själv är jag inte så pysslig att jag hade orkat göra en egen bok
tack för svar
www.onetex.se/barnalbum-nar-jag-var-riktigt-liten/332-0
Jättesöt bok som jag haft till båda mina barn. Det som är bra är att det är som en pärm, så vill man kan man komplettera med egna sidor och flytta runt lite som man vill.
Jag har ett bra tips! Www.minbebisbok..se - blev tipsad av en kompis o har nu själv köpt konto ! Som en foto bok fast med färdiga frågor ( teman)och fina illustrationer ! man skriver in allt på nätet o kan ladda upp sina bilder i den o när man E klar beställa hem en tryck bok!
Min första bok är en annan. :)