• 83Lovika

Mina första år - Bok

Man glömmer så fort! Vill ha en bok/album till Lillan där jag kan klistra in bilder o anteckna osv. Har någon nåt bra tips på passande babybok? Gärna som går att beställa på nätet.

Mamma till en dotter född 2011-08-25
  • Svar på tråden Mina första år - Bok
  • As mamma

Gör en själv! Jag köpte ett fotoalbum till min son, en sådan med tjocka svarta sidor som jag skrev i med silver- och guldpennor och dekorerade med glitter och klistermärken. Blev hur fint som helst :)

• cloudberry79

"Boken om mig, inte så lite kaxig" är väldigt fin och inte bara för bebistiden (det finns inforutor att fylla i upp till 5 år). Själv är jag inte så pysslig att jag hade orkat göra en egen bok

If you love me - please don't feed me!
  • bebba2

Jag har ett bra tips! Www.minbebisbok..se - blev tipsad av en kompis o har nu själv köpt konto ! Som en foto bok fast med färdiga frågor ( teman)och fina illustrationer ! man skriver in allt på nätet o kan ladda upp sina bilder i den o när man E klar beställa hem en tryck bok!

• Mabaja

Min första bok är en annan. :)

• telgebo
    bebba2 skrev 2011-09-22 23:44:29 följande:
    Jag har ett bra tips! Www.minbebisbok..se - blev tipsad av en kompis o har nu själv köpt konto ! Som en foto bok fast med färdiga frågor ( teman)och fina illustrationer ! man skriver in allt på nätet o kan ladda upp sina bilder i den o när man E klar beställa hem en tryck bok!
    Har också ett konto där, kostar 199 kr.

Jag har även en fylla i bok från 0-18 år med frågor att besvara
    Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 26 dagar den 23/10. Äntligen gravid efter nästan 2 års kämpande
  • 83Lovika

Tack för alla svar
    det blev en sån här

Mamma till en dotter född 2011-08-25
Svar på tråden Mina första år - Bok