• Kvist

Bra & billig nageltjej i Sthlm eller norr om Sthlm?

Just vad jag söker!

Duktig, snabb och billig nageltjej! =)

Har haft gelénaglar (Light Elegance) i många år, men insåg att det inte var ekonomiskt försvarbart..  Har pausat sedan i vintras men vill ha nu igen!

Måste inte vara just gelé, är öppen för föslag!

Vill dock inte lägga hur mycket som helst, såklrt! (Max 400:-/fyllning!)
    Orkar heller inte gå hos någon där nagel efter nagel går sönder och kräver ett extra besök!

Tips sökes!

tack!!

• Svar på tråden Bra & billig nageltjej i Sthlm eller norr om Sthlm?
  • Sale

I Skärholmen centrum finns det en billig och bra nagelsalong samt jag tror att det kan finnas i Stinsen också (har hört ryktesvägen) men jag vet inget mer om den tyvärr...

• Kvist

Tack... Ska kolla upp de...

Någon annan?
    Come on, det kryllar ju av tjejer här! =)

• Trollet i skogen

Kolla på Blocket, jag hade en kvinna som var tokbillig OCH bra som jag hittade där. Jobbade hemma och hade lgh på vid Fältöversten. Det var ett år sedan jag var där och har inte längre kvar mail eller nummer.

• Kvist

Tack.. Har kollat lite där.. men skulle vara skönt med några tips... men jag kanske får köpa grisen denna gång o hoppas på de bästa! =)

• JBC

Varför går du inte in på www.biosculpture.nu och kollar om du kan få en tid hos nån elev? Kostar 150 om jag inte har fel. Kommer ju att ta tid, men nästan inga pengar. ;)

• Mabaja

Sollentuna centrum ska ha en bra nagelsalong. Känner en som åker från Kungsholmen dit för att de är bra och inte svindyra. :)

• No ordinary love

I solna centrum finns det ett ställe som heter Princess, gå in på solna centrums sida så ser du vad det stället har för hemsida och deras priser. Jag var väldigt nöjd med mina naglar när jag gjorde där, bra kvalitet gick aldrig sönder och man kan få gå hos elev och betala en billigare summa eller så går man till en som är färdigskolad och betalar lite mer.

Lycka till :) 

• evenflow

Inte norr om stan, men... 'Noomi på torget', i Västertorp. Har inte varit där på ett år, men innan dess gick jag i flera år. Gelé och kostade då 550 kr per gång inkl fransk maniykr. Varje gång så tog hon bort allt material, (med aceton), och tog på nytt. Jag gick dit var sjunde vecka, höll så länge och gick dit för det hade växt ut och blivit fult. gick aldrig upp i kanterna, men det kan ju variera beroende på vad man har för  nagel.

Tror hon har en hemsida med samma namn som salongen.

• Trollet i skogen

Jag hittade mail adressen till kvinnan jag var hos kaderij@live.se
    Vet inte om hon håller på fortfarande men släng i väg ett sms. Jag har bara gjort naglar hos henne och var jättenöjd. Mötte en kund i trappan som hade gjort mer avancerade naglar än mig (bara korta franska) som sa att hon var duktig.
    Jag betalade bara 100kr, det var nästan så att man skämdes för det tog nästan två timmar. Vet inte hur lång tid det tar på andra ställen. Vi är i hennes hem. Hon har proffsgrejer och munskydd och arbetskläder, visar upp intyg på var hon gått för utbildning. Hon kan knappt ett ord svenska. Jag bokade vad jag ville ha före på mail med hennes (tror jag ) dotter och sen dubbelkollar hon när jag var där om priser och längd på naglarna. Vi hade inga problem att förstå varnadra utan språket.
    Men maila och kolla om hon forfarande håller på och pris. För ett år sedan var hon en bit frå Fältöversten, minns inte vad gatan heter. Cash only.

Svar på tråden Bra & billig nageltjej i Sthlm eller norr om Sthlm?