• Helle333

Jag ska bara gnälla av mig lite

Jag har fortfarande grymt ont i knäna emellanåt. Svårt att resa mig. Jag har sjukt ont i lårbenet/höften så jag inte kan gå ordentligt vilket gör att jag snedbelastar mitt andra knä så jag får ännu mer ont i det. Jag har två stygn som håller på att lossna så de sitter och skaver som f*n så jag nästan skriker rakt ut emellanåt för att det gör så ont. Ibland vägrar dottern att amma på annat sätt än liggande i knät=jag måste böja mig framåt=jag får ont i ryggen och nacken. Men trots att kroppen emellanåt känns skit rent utsagt så är det värt det eftersom vi har en liten frisk underbar dotter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-04 10:45
    Både jag och dottern har också varit förkylda i en vecka nu. Dottern var bara tre veckor gammal när hon fick sin första förkylning. Jag tycker så himla synd om henne eftersom hon är så himla täppt i näsan.

• Svar på tråden Jag ska bara gnälla av mig lite
  • Helle333
    Malena C skrev 2011-09-04 10:39:58 följande:
    Det blir bättre fortare än du tror.
    Det jag önskar mest just nu är att stygnen som håller på att släppa lossnar snabbt. De sitter för hårt för att ta bort. Barnmorskan försökte häromdagen men det gjorde för ont. Det är jobbigt när man sätter sig ner och det känns som att någon sticker något vasst i en down stairs. Hoppas höften snart stabiliserar sig också. Det är dessa två saker som är mina största hinder just nu.
  • Helle333
    Malena C skrev 2011-09-04 10:39:58 följande:
    Det blir bättre fortare än du tror.
    Tack förresten. Jag behövde höra de orden!!!!!
Svar på tråden Jag ska bara gnälla av mig lite