Hur skulle ni göra? behöver era råd !!
För att göra en lång historia kort...
Jag har haft 7 missfall, och i början på denna graviditet hade jag 4 blödningar.
I vecka 15 började foglossningen, och i vecka 20 fick jag även inflamation i bäckenfogarna..
I Vecka 23, 27 och 29 har jag åkt in o stoppat, allt detta gör att jag nu inte får anstränga mig alls och sitter i rullstol för jag KAN verkligen inte röra mig längre sträckor innan jag viker mig dubbelt av smärta..
Följderna på detta är att jag nu blivit riktigt förlossningsrädd och ska nu in den 15 sep o diskutera med läkaren olika alternativ av förlossningen.. (Förlossningsplanering)
Jag har panik syndrom och när jag blir rädd "flyr" jag in i mig själv och blir okontaktbar.. (Vilket jag är rädd för att detta ska hända under förlossningen) För att kunna förbereda mig på smärtan måste jag ha ett "slutdatum." För då får jag en chans att bearbeta ångesten. Men detta är ju svårt när man inte vet när bebisen behagar att komma ut...
Jag ska även diskutera om att få föda tidigare för detta börjar bli väldigt påfrestande för mig...
Så en igångsättning är ett alternativ men det sägs att det ska göra ondare än om man kommer igång själv..
Detta gör att jag överväger keisarsnitt, men då känner jag mig misslyckad och är rädd för att dem ska göra fel o att jag sedan inte kan få fler barn...
Hur var era förlossningar och hur skulle NI göra i min situation? Behöver hjälp...