• madebyinferno001

Är han tidig??

Minsta sonen blev 7 månader 18/8 och han har de senaste dagarna börjat dra sig upp i stående mot möbler; är inte det liiite tidigt??

• Svar på tråden Är han tidig??
  • xbumbix

nej då de är ungefär som min son

• cicci85

Nej, det tror jag inte,min son var tidigare än så, han va 6,5 mån när han gick runt möblerna.

• Lind a

Kanske, våran reste sig innan 7 månader, reste sig utan stöd när hon var 7 och gick dagen innan hon var 8...
    Vår stora var nog 9 när hon började ställa sig...

• straw2008

njää det är normalt.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • madebyinferno001

då är det bara jag som vill ha min bebis kvar så länge som möjligt då Visst är det härligt med alla framsteg men just nu är det ett väldigt passande när han ska dra sig upp mot allt och lite till
    stora storebrorsan gick vid 9,5 månader och höll väl på såhär i samma ålder men övriga syskon har varit lite lugnare på den fronten så jag har väl hunnit glömma...

tack för svar 

• 3 barns mamma84

Alla är olika nej han är inte tidig helt normal av sig.
    Min son min andra var 8 månader när han gick sina första steg sina 4 första steg
    Min första var 11 månader när hon gick sina 12 första steg medans min tredje har precis börjat att krypa och är 8½månad   

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ trebarnsmamma84.bloggagratis.se/
  • VI4MOTVÄRLDEN

Normalt.. Min äldsta son va tidig, han kröp inte.. Men han reste sig upp vid 6 månader och han hick utan stöd när han va 8månader å 3 dagar

Svar på tråden Är han tidig??