• tvåtjejer

Sökes mammalediga i nedre Kungsholmen!

Hej !

Jag är mamma till två glada tjejer och är lång-mammaledig med dem.Flört Så jag klassas mer som hemmaförälder just nu. Min stora tjej är tre och 2 månader  och mini är 8 månader.

Vi spenderar dagarna i de vackra parker som ligger här i kring, pysslar hemma och ska börja gå till öppna förskolan nu!

Finns det flera som vi här omkring som vill ha playdates, fika/lunch träffar eller kanske försöka gå på höstpromenader? Finns mkt kul att göra i stockholm, vill ni följa med?

Kommer bli en skön höst!

Hör av Er!
    // Tvåtjejer

• Svar på tråden Sökes mammalediga i nedre Kungsholmen!
  • Mariaaa

Hej :) har en dotter på 8 månader och nu i september ska våran lägenhet bli klar på Kungsholmen så vi ses gärna :)
    Just nu bor jag ute på vårt landställe men om ca 2 veckor bör vi flytta in. :)

• tvåtjejer

Hej!
    Va roligt! Hoppas att ni får skönare väder de sista veckorna på landet;)
    Skicka mail när ni är i stan!

/tvåtjejer

• Happy2012

Haloj Här är 2 tjejer till som gärna ses o hittar på lite saker i det sköna höstvädret. Min dotter är 11 månader och jag planerar att va hemma till mitten av jan. Vi bor Vid landstingshuset.

• tvåtjejer

Va roligt! Då bor vi nära:)
    Har du gått ngt till öppna förskolan?

• Happy2012

Absolut , i våras gjorde vi det en hel del. Tänkte börja nu igen. Flemmingatan e flyttad till observatorielunden tydligen, annars Har vi även varit på kyrkans en del. Tänkte ta en sväng i veckan ni kanske vill haka på, vore kul m sällskap !

• tvåtjejer

Hej Lindae001!
    tänkte gå i dagarna till observatorielunden och lästa att det finns en öppen förskola i rålis Parklek :)
    Kyrkan har jag ej varit på!
    Jag har min stora tjej oxå, är det ålders anpassat till de små ?
    / tvåtjejer

• Happy2012

Jag har bara haft m min dotter på 0-5 år , förutom hos kyrkan där det e 0-10månader. Tycker det har funkat jättebra ändå så det tror jag kommer gå galant -:). Vill då gå m imorgon? Sångstund 9.30 o det öppnar 9e

• tvåtjejer

Hihi!
    Till observatorielunden ?
    Vi kommer:)

Svar på tråden Sökes mammalediga i nedre Kungsholmen!