god morgon!
Vi bodde på Aegean Park nu i augsusti och vi var kanon nöjda. Jättefint poolområdet, däremot var inte så nöjda med stranden. Sand och och småsten (kalas det klappersten/klippersten) på stranden det var helt ok, däremot var inte botten bra. Man skönk ner i "småstenen" och det blev djup fort. Vi köpt strandskor till barnen och då blev det helt ok att bada för dom, men det var poolen som lockade mest.
Så älskar man sandstränder och långgrund så skulle jag välja ett annat ställe. MEN hotellet och all service var hur bra som helst. Så jag vill gärna åka tillbaka, men samtidigt vill jag bo lite mer centralt, det tog ca 45 min med bussen in till Rhodos stad. Så ska vi bo där igen ska vi nog hyra bil. Nu låg vi mest vid poolen och tog det lungt. Hur skönt som helst.
Jag rekommenderar verkligen detta hotell, men på "minus" sidan är stranden och att det är långt till Rhodos stad, men det visste vi om innan vi åkte.
Nu funderar vi på att prova på Callisto, med närhet till långgrund strand och att man kan gå inte till Aiga Napa. Men vi är oroliga att vi ska bli besvikna på hotellet, efter att bott på Aegean Park Men enligt fritidsresor så ska det ju renoveras till nästa sommar, vi ska åka i juli har vi tänkt.