Fan inte lätt
D e fan inte lätt alla gånger att ha familj med nån som redan har familj.Det ska gudarna veta! Hade jag vetat hade jag tänkt 10 ggr extra.
En liten tanke bara...
D e fan inte lätt alla gånger att ha familj med nån som redan har familj.Det ska gudarna veta! Hade jag vetat hade jag tänkt 10 ggr extra.
En liten tanke bara...
Måste bara istämma!
Inte lätt alls. I blandt undrar man hur man orkar.
Men så är det den där kärleken då... Och så vill man inte lämna, för då drabbas ju de gemensamma barnen med. Är väl nog med dom skillsmässobarn som redan fins. Jag älskar min samboer och jag ångrar inte en sekund på vårat barn, men hade jag visst hur tufft dette skulle bli, vet jag ärlig talat inte om jag hade gjort det.
Käns ofta som att man aldri blir noen "riktig" familj...
Instämmer till 100%.
Men jag hade inte haft min lilla groda annars, så det måste vara värt det.
Känner precis igen känslan av att inte vara en "riktig familj".
Ja d är ju den där kärleken som spökar...ångrar inte heller mitt liv, jag e jätte ycklig.Men vissa dagar ere bara så jäkla påtagligt att det finns/fanns nått innan jag och vårat. Jag har inte valt att skaffa barn för 8 år sen. Men nu får jag ta hand om en 8 åring ändå. Plus min lilla bäbis som JAG valt att skaffa.
Inte d att jag inte tycker om mitt bonusbarn,hon e toppen!
Tänker oxå så, att då blir det ju likadant för mitt barn, vet inte om jag någonsin skulle kunna "lämna bort" mitt barn till pappan då. Usch d måste ju va hemst.
Ja, vissa perioder är jobbigare än andra. Just nu är jag riktigt trött på att ena dan vara 3, nästa 5+kompisar, hela tiden vara beroende av en annan familjs planering vid semester, jul mm, att kläder "försvinner" till mamma, att bara duga ibland. Sen är bonusarna tonåringar och skitjobbiga, men det går ju över. Jag är less på hela familjesituationen. Men så var det ju vår skrutt... Inte vill jag lämna henne varannan vecka... Så om det gått i 10 år får det gå ett tag till...