har jag några möjligheter..
Hej på er!Jag är ny här på FL & behöver skriva av mig.
Jag har två barn sedan tidigare,En flicka på 21år & en flicka på 10 år.
Fyllde 40 för 1 mån sedan & har sedan februari -10 haft en helvetisk resa!
Vi fick första missfallet i maj-10,blev gravid direkt efter & fick ett nytt missfall i nov ,i ca v 18,fick hormon tabletter & blev gravid i jan-11 & d påbörjades en utredning & fick blodförtunnande.Fick se hjärtat picka på den lille,men vid en kontroll 2 v senare då jag skulle varit i v 10 såg dom att hjärtat stannat strax eft förra vul alltså i v 8.det blev skrapning i april.Den 6 maj fick jag en störtblödning hemma utan förvarning som avtog,vi åkte efter inrådan till Akademiska kk.När dom undersökte mig började jag störtblöda igen & d slutade inte..min man blev helt förstöd & grät & jag var lugn som en filbunke & försökte lugna både honom & personalen..läkaren var upprörd 6 d bara forsade ur mig...d blev akut OP & jag låg på operations bordet i nästan 2 tim...vaknade när vi rullade till uppvaket & frågade vad som hänt...dom svarade att jag skrämt dom rejält.Dr kom upp på salen där min man & jag låg omslingrade i sängen & talade om att dom ej fick stopp på blödningen & att d var ett misstänkt missfall,hon var en bråkdelssekund från att öppna mig att ta ut min livmoder..men i exakt d ögonblicket hade nog han där uppe ett finger med i spelet & som att nån stängde en kran,så slutade jag abrupt att blöda...änglavakt!!
Vi har sedan tagit prover & inget fel syns,var på en spolning av livmoder & äggledare för tre v sedan,hade ägglossning den 19 & haft enorm molvärk sen dess.Vi vill så gärna ha ett kärleksbarn tillsammans.Finns det någon därute som varit el är i samma situvation & blivit el är gravid? Vill så gärna höra posetiva svar,då orken börjar sina.Jag är en glad pos tjej,men även en Tiggelitiger blir trött & ledsen ibland!