• Marielle81

Påhoppad utan anledning vrf lixom?

Fattar inte vrf vissa måste hoppa på andra för att hävda sig själva eller vad handlar det om?
    Jag försöker skaffa nya kontakter här inne men ist blir jag påhoppad pga att jag skrev ut min
    bloggadress? Trodde detta var en bra sida med stöttning mm? Det e så jag uppfattat den innan?

Nån mer som blivit påhoppad för mindre? Sååå tråkigt.. Rynkar på näsan

Man kan visst inte blocka folk helt här inne heller? Bara blocka så de inte kan se ens profil?

Hoppas på att träffa trevliga och förstående föräldrar här inne i framtiden.. Hjärta
  • Svar på tråden Påhoppad utan anledning vrf lixom?
  • A von B

Puh vänj dig. Härinne är de flesta elakare än satan själv tyvärr.

• Marielle81
    A von B skrev 2011-08-24 16:03:27 följande:
    Puh vänj dig. Härinne är de flesta elakare än satan själv tyvärr.
    Fy vad tråkigt.. Då kanske det inte är en sida för mig endå Rynkar på näsan
    Vrf inte vara snälla mot varandra ist???
  • Whack A Bunny

Sätjävlar finns det gott om här inne som bara har en släng med pms...

Tyvärr inte så kul för andra, men men...
    Går ju inte att skriva något här utan att bli påhoppad nästan.

Det är därför jag inte har med min bloggadress.. för jag vill inte bli påhoppad där med..

• Lady without tattoo

Ja det var jag.Men då skall TS anmäla påhoppet..annars kan jag göra det själv?
    Man får ej göra reklam för sin blogg i en tråd.Då är det bätter att lägga tråden under rubriken bloggliv.Som är till för att man skall kunna ge andra sin blogadress

Yrke: Leg pratkvarn
  • Kattdamen

Men det var ju inget påhopp, det var snarare information. Så du undviker att göra fel till nästa gång.

• Marielle81
    Lady without tattoo skrev 2011-08-24 16:07:18 följande:
    Ja det var jag.Men då skall TS anmäla påhoppet..annars kan jag göra det själv?
    Man får ej göra reklam för sin blogg i en tråd.Då är det bätter att lägga tråden under rubriken bloggliv.Som är till för att man skall kunna ge andra sin blogadress
    SOM NY PÅ FL OCH INTE LÄST NÅNSTANNS OM ATT MAN INTE FÅR SKRIVA SIN BLOGGADRESS i inlägg? Så hur ska jag veta? Jag e inte synsk? Eller? Bara så tråkigt
  • Lady without tattoo
    Kattdamen skrev 2011-08-24 16:09:09 följande:
    Men det var ju inget påhopp, det var snarare information. Så du undviker att göra fel till nästa gång.
    Tack det var bra skrivet.{#emotions_dlg.flower}
    Yrke: Leg pratkvarn
Svar på tråden Påhoppad utan anledning vrf lixom?