extra klädsel till britax twoway. köpa vart?
Jag har en britax twoway till dottern men nu har dock tyget gått sönder och jag vill inte köpa ny stol nu. Vart kan man köpa ny klädsel? Gärna online.
Jag har en britax twoway till dottern men nu har dock tyget gått sönder och jag vill inte köpa ny stol nu. Vart kan man köpa ny klädsel? Gärna online.
Vet att de flesta barn&babybutiker har nya klädslar man kan beställa, vet ingen onlinebutik dock.
Men när jag ringde och frågade vad en ny klädsel kostade fick jag till svar att den var så dyr att jag lika gärna kunde köpa en ny stol.
Ja, jag kollade tyg til en cosmic.. Kostade över 500 så jag tackade nej...
Jo jag vet att ny klädsel kostar en del har dock inte pengarna som en helt ny stol kostar men får ringa en återförsäljare och höra.
eller köp en begagnad stol o ta tyget från den? Hur gammal är den ni har nu?
Stolen är iof runt 4 år, så det kanske är bäst att spara ihop pengar och köpa ny stol, så kan nästa barn ha den sen med.
Den är dock ätt så ny, det är 10 år innan den blir för gammal. Du kan ju ha koll på om det dyker upp en jättebillig stol så du kan ta klädslen från den (finns ju gamla med hel klädsel). Då kan du ha den som extrastol, eller sälja.