problem i skolan mår ur uselt
hejsan jag är 15år gammal och har problem i skolan. Jag hadde tänkt att fråga er alla om ni har samma eller har haft samma problem som jag. jag har det riktigt dåligt i skolan det handlar inte om mobbig eller såna saker det är att gå ut i klassen jag går i en såkallad hjälp klass just nu men har aldrig vågat gått ut i klass nu när sommar lovet är snart slut så ville jag skriva detta men nu har jag fått ett val av min så kalade lärare som är att gå ut i klassen mer ofta en förut och skaffa betyg o sånt men jag har det riktigt svårt att gå ut klassen och eftersom jag inte är så van med klassen häller så blir det inte så mkt bättre jag började idenna klass i 6an men fick börja i hjälpklass efter 2 månader jag fick inte chansen att lära känna dom så jag fick börja i denna hjälpklass som gick hur bra so hälst jag träffa nya persone fick nya vänner men nu kom dagen där jag måste göra ett val att börja gå ut i klassen och skaffa betyg (jag gillar inte min klass aldrig känner ingen där ens) min pappa föreslår att jag ska ha en cykolog där jag får prata ut men jag ville skriva detta innan skolan börjar. Skulle jag tacka nej till det så säger min lärare att allt kommer att komma och gå åt skogen och jag kommer inte få några betyg vilket jag inte känner mig nöjd med häller så nu frågar jag er (hälst dom som har vart i samma sitvasion) om hjälp och vad skulle ni göra om ni var mig snälla ge vsar innan skolan börjar han vill ha svar på måndag
stjärntecken:kräftan vet inte om det kan vara mitt stjärntecken som ställer till detta ochså