• Baby0711

någon som vet??

Hej!

Har en pojke på 4 veckor som jag ger nan HA men sen en 1 v tillbax har jag fått jätte svårt att rapa han, efter stund försökande så somnar han och efter en stund vaknar han väldig gnällig han sprattlar med både ben o fötter helt okontrolerad,han spottar ut mycket saliv, gör blås ljud och även även blås bubblor, han brukar lugna sig när jag tar upp han, men han fortsätter med bubblorna o som att något smakar illa i munnen på han , han låter hela tiden som att han vill få ut något men inget kommer, och även när han kräks så kan han fortsätta. Detta är något väldigt fruterande eftersom jag har ingen aning om vad det e o hur jag ska hjälpa han och det blir värre varje måltid e en kamp nu och även när han rapar så kan han vakna upp efter två tim o börja som att han har något i munnen som smakar väldig illa, och det ser nästan ut som han kvävs , värst e det på nätterna tycker synd om han eftersom det blir ju knappt någon lugn vaken stund, e han vaken så stör han sig hela tiden så man får knapt njuta. Är det någon som känner igen detta???
    Han fåår sempers mag droppar oxå.
    Han sover väldig mycket hur mycker sover eran 1 mån bebsi?

• Svar på tråden någon som vet??
  • Tvillingar11

jag skulle ha bytt ersättning. Dottern fick NAN och sen NAN h.a- kräktes, förstoppad och rapade inte. Nu får hon babysemp 1 lemolac- det fungerar alldeles utmärkt. Testa!

• Baby0711

aa kanske ska göra det, saken e att jag har inte vågat på grund av göra saken värre men kanske ska chansa ändå.
    vet du hur lång tid det tar innan man kan se nån skillnad?

• Tvillingar11
    Baby0711 skrev 2011-08-21 21:54:38 följande:
    aa kanske ska göra det, saken e att jag har inte vågat på grund av göra saken värre men kanske ska chansa ändå.
    vet du hur lång tid det tar innan man kan se nån skillnad?
    Jag vågade inte heller, men så som det var då så tänkte jag att det inte kunde bli värre. Hon kräktes och var förstoppad, fick knappt i sig något. 30 ml åt gången, om ens det.
    Vi bytte till babysemp lemolac och märkte skillnad redan efter två dagar. Hon började bajsa och kräktes knappt. det blev bara bättre och bättre.
  • Baby0711

A jo nä men tänker testa det, dom på bvc sa att det kunde va mjölk allergiker o skulle testa nutramigen om inte lemolac funkar men tror inte det e mjölk man borde ju få mer symtom som typ utslag tycker man eller?

I vilkett fall tack för att du tog din tid att hjälpa mig

Svar på tråden någon som vet??