• M C

Är du rätt person att ta ett glas vin eller tre med?

Ett underhållande quiz för folk som har lust, det är i påjråttsHjärta ära!

Skål <--- vin, absolut inte cosmo!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-19 16:53
    Kanske skulle uppdatera med att man får ha fel på sista, det är OK. Dvs att de som liksom jag redan druckit med mig är godkända.
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Är du rätt person att ta ett glas vin eller tre med?
  • PeeGee

Nio av tio. Bara för jag skulle allan-bralla mig på fråga sju, annars hade jag haft tio av tio.
    Ja, det låter ju som att vi borde ta ett glas.

Fast sanningen är att jag dricker egentligen inte, för jag tål inget, jag blir full av att lukta på glöggen (därav förvirringen på fråga sju). Seriöst - jag blir fnittrig, pratig och övermodig på ett halvt glas som en annan fjårtis.

• M C
    PeeGee skrev 2011-08-19 16:50:18 följande:
    Nio av tio. Bara för jag skulle allan-bralla mig på fråga sju, annars hade jag haft tio av tio.
    Ja, det låter ju som att vi borde ta ett glas.

Fast sanningen är att jag dricker egentligen inte, för jag tål inget, jag blir full av att lukta på glöggen (därav förvirringen på fråga sju). Seriöst - jag blir fnittrig, pratig och övermodig på ett halvt glas som en annan fjårtis.
    Vi kan väl början nu?
    Skål!Skål
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • etanol

Fick sex.

Eller nejjjjje, I wish...

6 poäng menade jag ju...

• Roisin Dubh

Jag har ju redan svarat att vin är äckligt, hur ska jag då svara på övriga frågorna? Skrikandes

Ditt bästa resultat är 2 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

• M C
    Roisin Dubh skrev 2011-08-19 16:53:21 följande:
    Jag har ju redan svarat att vin är äckligt, hur ska jag då svara på övriga frågorna? Skrikandes

Ditt bästa resultat är 2 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
    Hahhahahaa, inte mycket till att dricka med då heller!
    *lockar med en ljuvlig shiraz*
    etanol skrev 2011-08-19 16:53:11 följande:
    Fick sex.

6 poäng menade jag ju...
    Sex är helt ok, vill du ha en skvätt?
  • etanol
    M C skrev 2011-08-19 16:55:17 följande:
    etanol skrev 2011-08-19 16:53:11 följande:
    Fick sex.

6 poäng menade jag ju...
    Sex är helt ok, vill du ha en skvätt?
    Snåljåp...
  • vivianne

Jag tar gärna ett glas vin (och ännu hellre tre) men tror inte jag "duger" - fick bara sju rätt...

Men om du först tar ett par glas vin så kanske jag kan haka på sen! Då kanske du blir extra glad och välvilligt inställd!

• lövet2
    Ditt bästa resultat är 1 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Tro mig, du vill inte dricka med mig. Jag skulle titta fördömande på dig varje gång du lyfte glaset och om du blev full skulle jag göra en äcklad grimas och gå därifrån ... Cool
  • M C
    etanol skrev 2011-08-19 16:56:07 följande:
    Snåljåp...
    *pjffft*
    Jag häller aldrig upp mindre än ett glas.
Svar på tråden Är du rätt person att ta ett glas vin eller tre med?