• helena2401

lekkompisar??

jag är inte med i nån föräldrar grupp och har inte många vänner som är ledig när jag är ledig, jag skulle vilja träffa någon/några som har barn i ungefär samma ålder. Min son är snart 9 månader. Tror han skulle tycka de vore kul o träffa andra barn, träffar ju inte såå många nu:( så bor ni i örebro och har tid för oss så hör av er kram helena o milo

• Svar på tråden lekkompisar??
  • sannahyden

Hej! Jag har en son på två år :)

• MiltonOchMamma

Hej,

Jag har en son på 2 år och ska ta mammaledig nu på måndag. Började jobba rätt så tidigt när jag fick honom och har därmed valt att sluta jobba för att umgås mer med honom,.
    Jag har tidigare bott i Stockholm och känner tyvärr inte många som har barn i Örebro. Det skulle vara supertrevligt att få lite kompisar härifrån.

Om du/ni är intresserad av att umgås med oss så hör gärna av Er. 

• sannahyden
    MiltonOchMamma skrev 2011-11-10 17:39:04 följande:
    Hej,

Jag har en son på 2 år och ska ta mammaledig nu på måndag. Började jobba rätt så tidigt när jag fick honom och har därmed valt att sluta jobba för att umgås mer med honom,.
    Jag har tidigare bott i Stockholm och känner tyvärr inte många som har barn i Örebro. Det skulle vara supertrevligt att få lite kompisar härifrån.

Om du/ni är intresserad av att umgås med oss så hör gärna av Er. 
    Det skulle vara jättekul! Jag har flyttat fram och tillbaka några gånger, så jag känner inte heller så många som har barn här :)
Svar på tråden lekkompisar??