• Minttu

BRA frisör Göteborg?

Hej!

Har nu klippt mig på massor av ställen men inte blivit riktigt nöjd någon gång.

Jag vill ha en frisör som kan tipsa om vilken färg som jag skulle passa i och vilken frisyr som skulle vara fin till just mig. Helt enkelt en frisör som brinner för sitt jobb och som jag kan känna mig trygg med. Priset är inte viktigt men visst under 2000 skulle vara bra ;)

Vart klipper DU dig?
    Priser?

Tack på förhand :)

• Svar på tråden BRA frisör Göteborg?
  • Majsan70

Annikas hårdesign på Delbanco gatan i Mölndal. Där har jag o mina barn klippt oss sen hon öppnade för en sådär 18 år sen eller nåt. Hon är jätteduktig o jag överlåter alltid åt henne hur jag skall se ut.

• Minttu

Tack Majsan70! Kollade lite men hon har ingen hemsida. Vet du hennes priser?

Finns det fler som vill tipsa?

• Majsan70
    Minttu skrev 2011-08-17 20:39:23 följande:
    Tack Majsan70! Kollade lite men hon har ingen hemsida. Vet du hennes priser?

Finns det fler som vill tipsa?
    Nej hon har ingen hemsida. Tror en klippning ligger runt 350 spänn eller nåt.
  • Blommig

Hej!

klipper mig på kingstreet på kungsgatan!! Hos Kammy , grymt bra tycker jag.. Har precis som du provat runt massor och inte hittat nån jag varit nöjd med, men Kammy säger vad han tycker och klipper inte sånt han själv inte tror blir snyggt.. Jag både klippte mig och färgade slingor (som förövrigt blev skiiiitbra!!!) kostar ca 1200. (kommer inte exakt ihåg!)

• Mayweed

"Graham och Sandra" på Kyrkogatan gillar jag - har gått hos Sandra, men Graham verkar också rätt grym.

• Minttu

Tack så mycket, har kollat på rejta och alla tre har fått höga betyg :)

Ska inte klippa mig riktigt än så tar gärna emot ännu fler tips!

• d00niel

Hej!

Att hitta frisör kan vara så svårt! Därför har en vän till mig startar en ny tjänst där de gratis matchar kunder med frisörer. Spana in deras erbjudande här:

www.bondahair.com

Lycka till!

Svar på tråden BRA frisör Göteborg?