• bf2011

KALMAR : :Mammor / Pappor / Föräldrar

Hej jag och min sambo är ny inflyttade till kalmar län.
    Och fick en underbar son i mitten på maj.
    Finns det någon som har barn eller väntar barn i kalmar området?
    Vill ni kanske hitta på något någon gång ta en fika, kolla på en film, eller vad som.
    Hör gärna av dig/er.

// ...

• Svar på tråden KALMAR : :Mammor / Pappor / Föräldrar
  • linis92

Hej
    Jag fick en son den 17 juni och har sedan innan en dotter som är 4 år. Jag bor i centrala Kalmar. Var bor du?

/Lina

• bf2011
    linis92 skrev 2011-08-23 10:32:09 följande:
    Hej
    Jag fick en son den 17 juni och har sedan innan en dotter som är 4 år. Jag bor i centrala Kalmar. Var bor du?

/Lina
    Vad roligt :) Jag bor på Öland.
  • bf2011

Har börjat gå på öppen förskola med Leo och han tyckte det var trevligt :) Ska även börja på babysim nu i september. Ska bli roligt då pojken vår tycker om att bada :)

• linis92

Ska också börja på babysim i sptember på onsdagar. Ska även börja på baby-sång på torsdagar. Vilken öppen förskola är du på?

• bf2011

Vilken tid ska du gå på babysim? Vi ska gå klockan 12.
    Var i går på Oxhagens öppna förskola på Pyttesång för 0-6 månader. Det var roligt, men jag tror att jag kommer att gå runt till lite olika öppna förskolor :)

• linis92

Vi ska också gå på babysim kl 12 på onsdagar, vad kul:). Tänkte testa Måsens öppna förskola någon dag...

• bf2011

Roligt :)
    Vi kanske kan gå till Måsens öppna förskola tillsammans någon gång. Ta en fika innan eller något?

• linis92

Ja det skulle vara roligt:). Kanske kan planera in en fika och ett besök på Måsens öppna förskola nästa vecka:).

Svar på tråden KALMAR : :Mammor / Pappor / Föräldrar