• sötis

göteborgare

Hej!

Skulle vilja komma i kontakt med ngra tjejer i min situation - jag har väntat på barn i 2½ år. Efter jul ngn gång blir vi kallade för insemination. Egentligen spelar det inte så stor roll vad det är för problem eller så, bara ngn som väntat länge länge och som behöver ett stöd, att träffas här och prata och kanske också i verkligheten på stan.
    Jag har kommit till en punkt i mitt liv när detta med barn blivit så känsligt att jag nästan inte kan umgås med mina "vanliga" vänner - de väntar barn eller har kanske inte ens börjat försöka och vi förstår inte varann längre. Skulle behöva "nya vänner"...
    Finns det ngn göteborgska som känner som jag?
    sötis

• Svar på tråden göteborgare
  • Fyrklovern

Hej Sötis...
    Jag måste erkänna att jag känner precis med dej, har massor av vänner och släktinger som antingen har barnvagnar eller den stora goa magen... Just nu är det ganska jobbigt då jag fotar på min fritid, mycket porträttfoton och två av mina gravida vänner vill att jag ska fota dom, vet inte hur jag ska ta mig igenom det!
    Jag är inte göteborgare, går på Carlanderska och gör mina IVF behandlingar, men bor ca 8 mil söder om göteborg...

• Fröken N

Sötis du är så välkommen att titta in på väskustbornas egen tråd. Där stöttar vi och peppar varandra i vår kamp och längtan efter barn. (sök efter den så hittar du den säkert)
    kram FN

• Mireia

Hej Sötis!

Jag känner samma sak som du. Skulle också vilja ha kontakt med tjejer i samma situation i Gbg. Försökte söka på efter Västkustbornas tråd, men hittade bara en nedstängd sådan. Finns det någon mer aktuell version och var ska jag söka i så fall?

• Fröken N

väskustbornas egna tråd heter den och är högst levande och aktuell, försök igen och välkommen

Svar på tråden göteborgare