• Stilig Amelia

Päls

Jag har ett problem... Det är så att jag i vintras ärvde en päls av min moster, en jättefin, härlig rävjacka! Använde den med stolthet i vintras och fick många komplimanger för den, det var kul!
    Men för en tid sedan avslöjade min min kille att han blir så upphetsad när jag har den på, och att han önskar att vi kunde ha den med ibland i sängen... Jag känner inte att detta är något för mig, men vet inte hur jag ska göra... Vi hade en helt otrolig stund i den ute en gång i vintras, men då visste jag ju inte om detta! men nu, inomhus, känns det liksom litet tillgjort...
    Någon som har päls som har synpunkter, eller kanske t o m erfarenhet...? TACK!

• Svar på tråden Päls
  • Anonym

Ta på dig pälsen och njut av stunden!!

Kramis

• Stilig Amelia

Jo, men det är ju just det, jag har svårt att njuta av den - han är ju galen, men jag känner det som om han inte vill ha mig utan pälsen!

• växjötjej

Skulle det vara pälsen han ville ha så kunde han ju roa sig själv med den. Han vill ju ha DIG i pälsen såklart. Det kan du väl bjuda på?

• Anonym

Min man gav mig en päls han hade ärvt i vintras, en lång underbar vit...

Han erkände när han såg mig med den på, att jag en dag skulle möta honom med den iklädd endast läckra underkläder, stay-ups och skyhöga klackar. Tycker att idén var rätt så läcker så vem vet vad som händer i vinter.....

Testa och se, du kanske gillar resultatet av det hela

• MansonDust

Ha på dej den, skadar väl ingen?

• Liten Nina

Om du mår dåligt av att ha på dig den, tycker jag inte att du ska ha det.

Men om det inte gör dig någon skillnad kan du ju testa!

• Vero

Jag skulle ha tyckt att det var en kul grej, men bara du vet ju vad du känner!

• Stilig Amelia

OK, tack för svaren, kanske jag skulle prova en gång till då...
    Ingen av er som har päls?

• Anonym

låt honom inte komma i pälsen, bara, DET kan bli kladdigt :)
    Varmt blir det säkert om du har den inomhus, om du inte vill så kan du väl säga att den bara är för utomhusbruk eftersom du annars riskerar att svetta ner den?

• Stilig Amelia

Jag kan också tänka mig att det blir varmt, men jag har inte tänkt ha den hela tiden, isåfall får det bli i början...

Svar på tråden Päls