• Mistoffelees

Bra frisör i Göteborg sökes

Vill klippa och tona håret och söker en bra frisörsalong i Göteborg med humana priser. har dragit på det här i flera månader då jag skulle vilja ha en ny och kortare frisyr men är rädd för att klippningen skall bli helt misslyckad. Vill gå till någon som verkligen ser vad man passar i för frisyr.

• Svar på tråden Bra frisör i Göteborg sökes
  • Rebekka

Hair-Zone på Korsgatan är jättebra... be om Tony... han är suverän och det kostar ca 300 med klippning...

• gurkis

Hälshuset i Lindome, visserligen 2 ml utanför men Terese är suverän jag har 10 mil dit enkel väg men går fortfarnde kvar hos henne.
    Catharina

• AMA68

Fabolus på Amund Grefves gata i Landala.

Be att få tid hos Josef (=ägaren som är stylist, har ytterligare en salong nere vid NK + undervisar på Frisörskolan).

140:- för klippning!!

Han hade låga priser i början för att locka kunder och upptäckte hur mycket folk det kom så han behöver inte höja säger han?

Hör av dig om du vill ha telefonnumret.

• kulapåmagen

ja går på new line hair design.. tycker de e kanon!!! ska dit iogen på onsdag..

• d00niel

Hej!

Du är inte ensam om att tycka det är läskigt att gå till en ny frisör. känner detsamma. Tänkte tipsa om en tjänst jag hitta som matchar med frisörer. här är länken:

www.bondahair.com 

Lycka till!

Svar på tråden Bra frisör i Göteborg sökes