• SandraHelsingborg

Nya vänner i Helsingborg

Jag har en son på snart 1år och vill lära känna lite nya människor.
    Känner i princip inga alls här i Helsingborg och ändå har vi bott här i 7 månader snart.
    Finns det någon här som också är mammaledig och inte direkt har någon att umgås med?

• Svar på tråden Nya vänner i Helsingborg
  • Lovely Miia

Hej jag bor i Landskrona :)
    Har en son på 3,5 å em dotter på 3 månader :)

• stjierna

Hej hej! Jag bor i HBG o skaffar gärna fler vänner :) jag har en son på 21 månader och ett pyre i magen (16 veckor). Jag är ioförsig inte mammaledig just nu, men sommarledig hela augusti tills jag börjar plugga igen ;)

• SandraHelsingborg
    Lovely Miia skrev 2011-08-03 11:19:45 följande:
    Hej jag bor i Landskrona :)
    Har en son på 3,5 å em dotter på 3 månader :)
    Okej. Jaså Landskrona, där har man varit en del (vi bodde där innan vi flyttade till HBG)
  • SandraHelsingborg
    stjierna skrev 2011-08-03 11:24:45 följande:
    Hej hej! Jag bor i HBG o skaffar gärna fler vänner :) jag har en son på 21 månader och ett pyre i magen (16 veckor). Jag är ioförsig inte mammaledig just nu, men sommarledig hela augusti tills jag börjar plugga igen ;)
    Vad pluggar du?
  • Lovely Miia

Jaså där ser man :) jag flyttade hit för 8 månader sedan :) min sambo bodde här när vi träffades

• SandraHelsingborg
    Lovely Miia skrev 2011-08-03 14:14:37 följande:
    Jaså där ser man :) jag flyttade hit för 8 månader sedan :) min sambo bodde här när vi träffades
    Hehe lite kul, det gjorde min sambo med när vi träffades :)

Hur gammal är du då?
  • stjierna

Jag pluggar teckenspråk (ska bli tolk) ;) vad gör du när du inte är mammaledig?

• Lovely Miia

Haha coolt :)
    Jag är 26, du då?

• SandraHelsingborg
    Lovely Miia skrev 2011-08-03 15:13:51 följande:
    Haha coolt :)
    Jag är 26, du då?
    Blir 24 på söndag faktiskt, hehe.
  • Theina

Jag bor i Ekeby, utanför HBG, men är från HBG från början.. Har en dotter på 3 och gravid i v35.. träffar också gärna nytt trevligt folk

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Lovely Miia

Ekeby bodde jag i 10 år :) gick på dagis o i skola där :)

• SandraHelsingborg
    stjierna skrev 2011-08-03 15:06:38 följande:
    Jag pluggar teckenspråk (ska bli tolk) ;) vad gör du när du inte är mammaledig?
    Okej :)
    Jag ska börja plugga på komvux efter mammaledigheten.
  • SandraHelsingborg
    Lovely Miia skrev 2011-08-03 16:31:30 följande:
    Grattis i förskott :)
    Tack tack:)
  • SandraHelsingborg

Om någon är intresserad så inboxa mig så kanske vi kan byta mailadress eller msn?

• Dior

Jag är från Landskrona men bor i Sireköpinge utanför Tågarp....Var mycket och festade i Helsingborg när man nyss hade fyllt 18 :)

• Marängen86

Hej alla! Jag söker också någon att umgås med. Har haft svårt att hitta vänner sen jag flyttade till hbg, och inte nog med det så har jag fått barn också. Vilket gör det hela mkt svårare. Har en liten pojke på 5 månader och bor inne i hbg.
    [email protected] om ni vill snacka lite.

kramar     

Svar på tråden Nya vänner i Helsingborg