• Pontusprinsessa

pseudotvillingar

Killen och jag väntar vårat 2a barn 1/1-12 vilket innebär att våra barn kommer klassas som pseudotvillingar eftersom våran dotter föddes 31/12-10. Så undrar om det är fler som har varit i liknande situation eller har erfarenhet av att ha barn så nära inpå varandra =) Vore kul att få kontakt med fler unga flerbarn föräldrar =)
    Killen hinner få sitt andra barn innan han ens blivit 21 år ;)

• Svar på tråden pseudotvillingar
  • Maximus01

Jag har inte barn men min sambo har en bror som är 13 månader yngre än honom . . Deras mamma skulle fylla 19 det året brorsan kom . . . .

• Maggizz

Mina barn är födda samma dag ;)
    Jättepraktiskt med kalas och sånt när de är små men senare blir det problem eftersom båda måste få bjuda kompisar och man måste ha en hel del begränsningar.
    Dem sinsemellan är det inget problem att dela födelsedagen efterom de inte vet något annat.

• AAEV

Hej! här är en till med pseudotvillingar!

Jag har en son som fyller  3 i slutet på oktober o en dotter som fyller två i november. 

• kellikopter

det är 14 månader mellan mig och min syster. Kan säga att vi har suttit ihop  nu i 20 år haha.
    Vi är 20 och 21 och flyttade från morsan till en trea för ett år sen!

• MitaB

Vår lilltjej är född 27/5-2010 och lillebror kommer 24/11-2011   Hjärta
    Blir ganska exakt 18 månader mellan dem...

(Bonus) David Dec 2003... Tilda Maj 2010... Bebis Nov 2011...
  • MelissaLiamLilo

Hejsan, jag har 16 månader mellan 1 & 2. Sen har jag 14 månader mellan 2 & 3. Så jag har tre små barn och själv är jag 25 år . Barnen är idag 2,5 år 16 månader och 2 månader :) men de flyter på bra :)

Svar på tråden pseudotvillingar