Fylla-i-bok?
Jag behöver tips på en riktigt bra fylla-i-bok för första året eller nånting sånt, framsteg i alla fall! Antagligen längre än första året. Men vill att det ska vara med mycket info och ganska tjock bok! :)
Några tips?
Jag behöver tips på en riktigt bra fylla-i-bok för första året eller nånting sånt, framsteg i alla fall! Antagligen längre än första året. Men vill att det ska vara med mycket info och ganska tjock bok! :)
Några tips?
Ingen?
Jag har prövat på två stycken, den jag gillar bäst är den här:
www.adlibris.com/se/product.aspx
Där finns "allt" att fylla i: från dagbok, förlossningshistorier, till favoritmat- och sånger, till barnets ordlista med knasiga ord, till alla högtider. Gillar man att fylla i saker så är det här Boken med stort B. Den enda nackdelen som jag kunnat komma på är att den är i liggande a4-format och blir lite ostabil.
Beställde ett album med tomma sidor från panduro. Då kan man fylla i med precis vad man vill! Och bara köpa mer papper om det tar slut!
Det blev "bästa boken om mig! Inte så lite kaxig". Verkar bra hittills :D
Jag har pärmen från smabarnsutveckling, en tjock pärm. Till detta barn jag väntar nu har jag boken från karleksforklaring.se, den räcker upp till 18 års ålder.